Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallo!


Anbefalte innlegg

Hallo!

Mitt navn er Christopher og jeg er 22 år. Jeg bor i Oslo.

Har alltid vært glad i musikk(spesielt lyden av en gitar), så for ca 4 mnd'er siden vandra jeg og en kompiss tilfeldig innom 4sound på schou's plass. Det endte med at jeg kjøpte en epiphone les paul 100 som jeg fortsatt eier, og kompisen kjøpte trommesett på finn.no samme uke. Er ikke en veldig "seriøs" gitar spiller, kan ikke mye teori osv(selvom jeg prøver å få med den delen også), jeg spiller som regel flere ganger om dagen og syns det blir morsommere og morsommere for hver dag som går. Spiller også jevnlig sammen med to kammerater, en bassist og en trommis. Vi er nybegynnere alle mann, så musikken blir som den blir.

Er stor fan av dette forumet, her er det folk som veit hva de snakker om, og for en som ikke kan stort så er det til stor hjelp!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Alltid gøy med folk som får øynene opp for å spille musikk, og jeg vil nevne at det er helt gull at du allerede har fått deg noen å spille sammen med. Det at dere alle er nybegynnere er ikke noe problem - det var Arctic Monkeys første gang de hadde bandøvelse også, 3 år før debutplata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.