Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til å spele inn gitarspor (og bass...)


RogTaylor

Anbefalte innlegg

Bare jeg som likte de første trommene best?

Neida, men når du har trommene som kun ett spor, er det veldig vanskelig å mikse slik at det lydmessig flyter godt sammen med resten, men det er nå en gang slik at "live" innspilte trommer stort sett er å foretrekke framfor programmerte trommer, så her har du det:

http://soundcloud.com/auduneggen/mercury-still-revolves-miks-8/s-LSHsq

Jeg må likevel innrømme at jeg synes det er veldig feil type låt å bruke visper på, men det er jo en personlig preferanse. :) Tromminga i seg selv er jo kul så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel min final mix. Har ikkje fått lagt inn bassporet til Castorfiber, men ellers er dette det beste eg får til lydmessig. Eg føler at alle instrumenta får sin plass i lydbildet uten å forkludre lyden.Har satsa på en "clean" lyd uten mange effekter. Men forumet får dømme ;)

Elles må eg takke alle som har bidratt på låta med både innspel og deltaking på instrument. Spesielt Audun, Castorfiber og Will Jones. Eg veit ikkje om sistnevnte følger tråden :)

Dette er en headphone mix. Så den vil nok fungere best om du brukar headphones.

Endret av RogTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg får ikke en miks der bassen min er med, altså? Det synes jeg at jeg har fortjent. Så sant du ikke har tenkt å bruke bassen, da. Da er det greit.

. Jo, eg skal bruke delar av bassporet ditt. Eg miksa den inn i går og skal prøve å få lagt den ut i dag :)

Det du lagde på refrenget var fantastisk og skal sjølvsagt brukast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.