Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Tabs til Vinskvetten ja! Hadde vært genialt om noen hadde giddet å tabbe!

Det beste er jo diktet til Belbert'n da:

Fatter'n har eit solur han aldri har fått te. Eg tok da ut i sole, og sia har da gje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om vinskvetten, jeg... :oops:

Det er ikkje så rart. Det er eit lokalt band som held til ca. 15 mins kjøring frå der eg bur. Bur du ikkje i Bergen eller omegn er det ikkje rart du ikkje veit kven det er. Viss du skal sjekke dei ut anbefalar eg at du høyrer "Fergebilletøren", "Ronny Bruvik", "Gniaren", "Sokkane" og "Ingolf Kvamme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om vinskvetten, jeg... :oops:

Det er ikkje så rart. Det er eit lokalt band som held til ca. 15 mins kjøring frå der eg bur. Bur du ikkje i Bergen eller omegn er det ikkje rart du ikkje veit kven det er. Viss du skal sjekke dei ut anbefalar eg at du høyrer "Fergebilletøren", "Ronny Bruvik", "Gniaren", "Sokkane" og "Ingolf Kvamme".

E du frå fedje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om vinskvetten, jeg... :oops:

Det er ikkje så rart. Det er eit lokalt band som held til ca. 15 mins kjøring frå der eg bur. Bur du ikkje i Bergen eller omegn er det ikkje rart du ikkje veit kven det er. Viss du skal sjekke dei ut anbefalar eg at du høyrer "Fergebilletøren", "Ronny Bruvik", "Gniaren", "Sokkane" og "Ingolf Kvamme".

E du frå fedje?

Eg bur i Åsane i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.