Gå til innhold
Alfa

Tributeband i Møre og Romsdal

Anbefalte innlegg

Må bare ønske velkommen til Kristiansund til høsten :) Stikk innom butikken og si hei, og meld deg inn i Nordmøre Hard Rock Club ;) (www.hardrockclub.no)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Trond:-) Nordmøre Hard Rock Club høres spennende ut, skal sjekke det ut.

Endret av Alfa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Grafraf
      Hei, vi er gjeng voksne karer som driver å starte cover band. Vi har idag trommer, gitar og bass men savner en tøff og litt røff vokalist. Vi spiller mye tøff rock, stoner, hard rock. Egentlig musikk for fulle bikere.
      Vi bygger en repertoar på ca 25 låter og kan begynne å spille i 2016, eller tidligere om vi er klare.
      Eksempelvis kan jeg sitere Clutch, Corrosion of Comformity, Down, Deep Purple, Black Sabbath og alt som kan falle i smak.
      Vår ambisjon er ikke å bli rock stjerner, men å ha det gøy, veldig.
      Vi er mellom 45 og 48.
      Noen av oss har lang erfaring og mange kontakter ang. arrangementer og konserter.
    • Av Espeness
      Hei !
      jeg er en gutt på 19 år fra Østfold, som leter etter folk å spille sammen med og kanskje starte opp et band?

Jeg spiller gitar, har spilt i ca 3 år. Spiller for det meste Metallica og Volbeat
      Hvis du har lyst til og ta en prat og kanskje spille sammen, så ta kontakt!
    • Av UsaDudeMedGitar
      Heisann! Er en gitarist fra Hordaland i Bergens området som ønsker og starte opp et rockeband som spiller blues inspirert 70-80 talls hardrock, Guns N Roses (Apetite era stil). Er selv vokst opp på alt fra Guns N Roses, Aerosmith, AC/DC, Van Halen, Motorhead. Har veldig lyst og få til eget materiale eventuellt og kanskje tweake litt på stilen(e) for å få til noe nyskapende og kult. Søker erfarne og dyktige musikere da jeg har vært heldig og fått spillt med veldig flinke musikere opp gjennom mine 11 år som gitarist, både eldre og jamnaldrende musikere.

Trenger folk med meg og søker bassist, trommeslager, gitarist og dyktig vokalist. Er født i 1998 om det skulle ha noe og si, er altså 17 år gammel. Har mulighet for øvingslokalet i nærheten meg viss det skulle bli noe. Send meg gjerne en mail på severinflotve@gmail.com om du er interessert og fortell litt om deg selv. Hadde vært fett og fått noe til ^^

- Seve
    • Av Erless
      Jeg og en kompis prøver å satte oss ned og gjorde denne sangen akustisk. Lagde også et nytt vers op slutten. Håper dere liker vår verson.
      https://soundcloud.com/sumpeleiren_123/pal-og-erlend-bustedmp3
    • Av Affen
      He en stund drømt on å starte et U2 coverband da jeg er over gjennomsnittet fan
      Søker trommis, bassist og vokalist til dette prosjektet, bor i Kristiansand.

Er det forresten noen der ute som vet om flere sider jeg kan annonsere dette på?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.