Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hagstöm super swede


E5150

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Dallaz her.

Jeg har en selv en Kina super swede jeg kjøpte brukt her for 4000kr.

Kan ikke klage på den gitaren i det heletatt, en drøm å spille på etter min personlige smak.

Halsen er som gull, gitaren har massevis med sustain og passer meg mitt i blinken.

Nå har jeg byttet ut til 50s wiring, og wilkinson PAF pickups, og er egentlig strålende fornøyd med det..

men har bestilt meg matcha sett med cts pots, og SD antiq pickups, bare for å se om jeg får ut det lille ekstra av gitaren.. så det blir spennende :)

Angående kvalitet så vet jeg ikke hva jeg skal si her egentlig, finner ingenting å klage på, båndene er fine, hardware fungerer fint, gitaren holder stemminga uten problemer, veier akkurat passe..

har testet litt div dyrere epiphone og disse billigste Gibson modellene som kom nå i vår.

Personlig synes jeg hagstrøm'n virker som et bedre kvalitets instrument sammenlignet med disse billige Gibson modellene, men her kan det ha mye med at jeg har moddet gitaren akkurat slik jeg vil...

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Concker, var det stor forskjell etter at du byttet pickups og wiring?? Har diverse pickuper liggende å slenge, og nå kjente jeg plutselig at jeg fikk lyst til å teste ut litt, selv om jeg strengt tatt er fornøyd med den stock.. oppdater gjerne når du har fått på plass SDene! og forresten er jeg enig i at sustainen er helt super på disse gitarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Concker, var det stor forskjell etter at du byttet pickups og wiring?? Har diverse pickuper liggende å slenge, og nå kjente jeg plutselig at jeg fikk lyst til å teste ut litt, selv om jeg strengt tatt er fornøyd med den stock.. oppdater gjerne når du har fått på plass SDene! og forresten er jeg enig i at sustainen er helt super på disse gitarene :)

er ganske mye på og hente til å bytte til 50s wiring, nå bruker jo jeg tone knob'n utrolig mye også..

ble litt mer i gata jeg hadde tenkt på med wilkinson pickupsene (bonamassa ish lyd) så blir spennende å se hvordan det blir med duncan.. får kanskje slenge ut et klipp i forbindelse med at amp'n begynner å bli ferdig også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på gitarhuset.no i dag at de har en Super Swede til 1500,- Har vært gjennom det sedvanlige halsbruddet - derav prisen - men hvis det er reparert med skikk så kan det jo være en god gitar til en billig pææng. Sort med hvit binding var det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på gitarhuset.no i dag at de har en Super Swede til 1500,- Har vært gjennom det sedvanlige halsbruddet - derav prisen - men hvis det er reparert med skikk så kan det jo være en god gitar til en billig pææng. Sort med hvit binding var det og ;)

Løp og kjøp sier jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.