Web Analytics
Jump to content

Gitarist søker band i Kristiansand

K_Kves
 Share

Recommended Posts

Ser etter noen å spille sammen med, er 22 år og spiller rytmegitar.

Sjanger som foretrekkes er metall, rock o.l. Men er igrunn åpen for det meste, hadde også vært kult med noe akustisk.

Si et lite pip om det er noen som kunne være interessert i å jamme litt en dag!

KK

pm sendt

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By asgeiro
      Hei!
      Sånn passe brukbar på gitar og har skrevet noen låter. Ønsker å treffe noen som kan øve og spille litt med, så eg kan få gjort noe mer utav spilling og mine sanger. Rolig, litt dyster rock er kanskje ein omtrentlig beskrivelse. Har av og til spilt på "One From The Heart" i Oslo (anbefales), ei åpen scene for låtskrivere. Men trives uendelig mye mer i eit band, enn å stå aleine på scena.

Bor i Drammen.
    • By Estradamus
      Hei folkens,
      jeg spiller mye gitar for tiden (også før epidemien brøt ut), og det er veldig moro, men savner noen å jamme med. Spiller mye blues, og tenker at det hadde vært kult å ha noen å spille blues med innimellom, så kunne vi jo bytte på å spille rytme og lead. Er veldig glad i jazz-blues, eller blues med en liten dash fusion, i stil med Robben Ford, Scott Henderson og Kirk Fletcher. Av den mer tradisjonelle sorten er jeg stor fan av Johnny Winter.  Ellers er jeg også interessert i å starte eller joine band i gata stoner/doom/sludge-metal, gjerne med inspirasjon fra band som High on Fire, Sleep, Kyuss, Melvins, Cathedral, Down etc. Sitter på en haug med riff som jeg skal prøve å forme til låter., helst i samarbeid med noen bandkamerater. Har en gitar stemt ned i C standard som jeg bruker som heavy stuff. Jeg er også åpen for andre sjangre eller bandprosjekter.
      Ta kontakt dersom du tror dette kunne være noe for deg!
      mvh Estrada
    • By henrik wensell
      Caesura er et nyoppstartet ambisiøst prosjekt der målet er å lage følelsesladd gjennomtenkt musikk. Vi er en vokalist og en gitarist, begge to 22 år. Nå ønsker vi å utvide lydbildet vårt. Musikken vår befinner seg i indie/alternativ rock spekteret. Vi har nettopp spilt inn en EP som reflekterer lydbildet vi ser for oss, hvor vi da leide inn trommis og bassist. 
      For å skape det samme lydbilde live er vi avhengig av minst 3 musikere til:
      •    Trommis
      •    Bassist
      •    Enda en gitarist
      Finn oss på Facebook: 
      https://www.facebook.com/CaesuraOfficial-436290230530235/
      Så langt har vi spilt på blant annet Uhørt og Hard Rock Cafe, og vi er hele tiden på jakt etter muligheter for å spille live. For tiden planlegger vi release av første singel.
      Musikk er noe vi tar seriøst og ønsker å en dag kunne leve av. Derfor er vi ute etter likesinnede musikere, som er villige til å legge av tid og energi. Dersom du har lidenskapen og interessen, kan du sjekke ut facebook/instagram siden vår (CaesuraOfficial). Der vil du finne en liten pekepinn på hva slags musikk vi lager. Om dette høres ut som noe for deg, ta for all del kontakt. 
      Epost: caesuraofficial@gmail.com
      Tlf: 48236767
    • By ErlendB
      Hei!
      (Usikker på hvor jeg skulle legge denne. Moderator får flytte til egnet emne hvis det blir feil)
      Bandet mitt har skiftet navn og vi mangler logo. Bandet heter Hypoxic. Lurer på om det er noen der ute i forumet som kan lage logoer eller kjenner noen som kan. 
      Logoen som ønskes er type thrash metal, kun skrift. Har laget et kollasj med referanser hvis noen eventuelt har lyst til å prøve seg pro bono.
      Hvis noen her med dette profesjonelt eller kjenner noen som gjør det og ønsker betaling kan vi diskutere dette

• By Kike Pino Martinez
      Hei alle sammen!
      I am Kike, a Spaniard in his 30s living permanently in Bergen. I am a bass player/singer and would like to join a rock/punk/metal band in Bergen area or form one from scratch. I have been playing for about 20 years in various bands in Spain and UK, ranging from rock or HC-punk to thrash, death and black metal (always at amateur level). My preference at the moment is to play old school metal/punk, or some raw rock and roll in the vein of Motorhead (Rickenbacker till death! ). But I am also open to other options!
      I leave here my last band in Spain, 80s metal/punk, if someone wanna know the kind of stuff I was into.
      https://losputosarkada.bandcamp.com/
      Drop me a line if you are interested! Cheers!
  • Siste aktive tråder

• Ingen grunn til å kjøpte HB. Kjøp heller originalen til bedre pris! (for de som tror at HB er bedre enn originalene) https://www.strawyellow.shop/collections/guitar?fbclid=IwAR1GUiTSgd0JOzFmL7DCy1-LgFsAAkGPmm5Cc7V1yJQR8F6xu4tjnuR7wqA  
    • Jeg har to. Du trenger ikke å sjekke kvaliteten. De er ca. akkurat der hvor andre billigproduksjon fra østen ligger. Kjøper du de litt dyrere variantene så øker kvaliteten ganske mye, men det finnes også tilsvarende kvalitet med andre logoer.  
    • Kan være en del bestiller seg en HB for å sjekke kvaliteten bare, men kanskje glemmer at alle instrumenter trenger et ordentlig setup før de virkelig blir spillbare…, og det er ikke så fristende å legge 1500,- på bordet for en ny nut og setup på en gitar en ikke får mer enn 2000+ for…
    • lada er jo ganske kult, da. men har dere lagt merke til hovr mange harley benton det blir solgt på finn for tiden? mye, i forhold til sannsynlig markedsandel, vil jeg si. hva skjedde? VAR de ikkke "nesten identisk kvalitet som fender, gibson" likevel? tvilsomt at jeg vil bytte ut min strat mot en HB, vil  jeg påstå. mange som går på slike sosiale media, bullshit hypes. men når det kommer til stykke, er det en grunn til at de er priset så lavt. men hey, mye tilgjengelige instrumenter betyr lavere pris, så flere begynner å spille (eller ihvertfall har råd til å begynne) gitar. win-win. testet en thomann (hora) oktavmndolin en gang. den var søppel. men noen påstår at slike ting ikke bare er brukbare, men tilogmed god kvalitet. folk er lettlurte.
    • Husker Gitarnorge for +- 10 år siden. Akkurat samme greia. Da hadde nesten alle en Epiphone som var minst like bra eller bedre enn en Gibson Custom Shop.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.