Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gamle damer i sofaen


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Jeps, barnslig var det første som slo meg også. Fy faen så barnslig GPM. Grow the føkk up!

Låver å sjøpe gitarer fra Japan når jeg blir våkksen. Helst såne med mange spise kanter.

Nå syns jei di gitarene ser lit for skumel ut, men håper jei ikke blir så red for dem når jei blir støre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låver å sjøpe gitarer fra Japan når jeg blir våkksen. Helst såne med mange spise kanter.

Nå syns jei di gitarene ser lit for skumel ut, men håper jei ikke blir så red for dem når jei blir støre.

:lol: Ja, du har en lang vei å gå.... Blir det lenge til vi ser '58 Specialen fra Tromsø i sofaen din nå da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Problemet med '61 og '62 SG'er er den tynne halsen som hadde både spillemessige og konstruksjonsmessige svakheter.

Derfor er det som er regnet som de mest spillbare SG'ene, gitarene fra de fikk tykkere hals i '63

til de gikk ned fra 1 11/16" til 1 9/16" i bredde på nøtta sommeren i '65.

Det gjør heller ikke noe at både SG'en til Harrison og SG'en til Clapton var '64 modeller.

Enig at det er kult med "Les Paul" SG. Hadde en strøken "Les Paul" SG Junior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med '61 og '62 SG'er er den tynne halsen som hadde både spillemessige og konstruksjonsmessige svakheter.

Derfor er det som er regnet som de mest spillbare SG'ene, gitarene fra de fikk tykkere hals i '63

til de gikk ned fra 1 11/16" til 1 9/16" i bredde på nøtta sommeren i '65.

Det gjør heller ikke noe at både SG'en til Harrison og SG'en til Clapton var '64 modeller.

Enig at det er kult med "Les Paul" SG. Hadde en strøken "Les Paul" SG Junior.

< Her kan me Sg historien, kult :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.