Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

husemoen gitarmakeri på lillehammer


malow

Anbefalte innlegg

Tja, Gluke, hvor lang tid bruker du på skaffe rundt 30 lapper til en gitar uten å selge noe?

Relativt uinteressant spørsmål tror jeg som jeg er usikker på om du egentlig vil vite svaret på, og jeg må tydlighvis slutte å kødde med så alvorlige ting som gitarer. Jeg unner Husemoen all suksess de måtte ha med gitarene sine og er jeg i nærheten av Lillehammer skal jeg prøve å få svingt innom for dette høres ut som bra greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen holder til 5 minutter fra der jeg bor, og en av gitarene mine har selvfølgelig tatt seg en tur nedom. Gutta veit hva de driver med. Veldig dyktige folk :D

Venter på at noen redigerer første posten før jeg gyver meg ut på lesingen. Vanskelig å få ting med seg uten avsnitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke kritisere så voldsomt at en potensielt verdifull og kunnskapsrik forumitt blir skremt bort her. Enkelte sliter mer eller mindre ufrivillig med det å skrive, og de fleste som sliter, er fullstendig klar over det uten at de trenger å bli påminnet det til stadighet. Jeg tipper trådstarter har fått med seg poenget for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å slite med å skrive, har full forståelse for dysleksi og sånt, noe trådstarter åpenbart ikke lider av... :)

Det er bare latskap, å trykke enter en gang i blant er ikke akkurat så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å slite med å skrive, har full forståelse for dysleksi og sånt, noe trådstarter åpenbart ikke lider av... :)

Det er bare latskap, å trykke enter en gang i blant er ikke akkurat så vanskelig.

Det kan så være. Jeg har ingen som helst bakgrunn for å si at trådstarter sliter med hverken det ene eller det andre, men uansett er det vel litt overkill at så godt som alle, i løpet av en hel side innlegg, påpeker/kritiserer akkurat det samme. Som sagt har jeg ingen forutsetning for å vite hvorfor han har skrevet det slik, men så dum at han ikke fattet poenget etter en eller to bemerkninger, tror jeg ikke han er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der tok tråden en hyggeligere vending med en gang,velkommen tilbake :)

Der sto det noen fininger der,men jeg ser at bildene ikke yter gitarene noen rettferdighet,sånn pleier det å være.

Det er noe med den finishen de gutta greier å lage,som imponerer meg voldsomt,og jeg vet at vår med forumist Davidsen,nå i disse dager ønsker å levere fra seg sin gibson es 335 til disse gutta for å få den sprøytet opp,i husemoen finish.

Selv om alle oss desverre ikke vil kunne få oss en NW gitar,er det minst like viktig for oss at vi har tilgangen til dyktige repratører,det er alltid en eller annen for for rep eller mod som vi gjerne skulle ha fått inn i gitaren

Endret av malow
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.