Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløst system til elgitar? Hilfe, hilfe!


Stormshadow2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra Ibanez linken:

Why is it better to broadcast in the 2.4GHz band?

The 2.4GHz band is immune to dropouts and static caused by high-powered sources like TV stations, public safety broadcasts, and cell phone towers. Analog wireless systems are susceptible to this aggressive interference, even at distances of over 150 miles!

WiFi networks operate in the 2.4GHz band. Will that be a problem?

No. Relay digital wireless systems operate in the same band as WiFi networks but their signals will never collide or cause interference. Relay digital wireless systems know not to "listen" to WiFi information.

Think of it like this: When you're on the 2.4GHz WiFi network at your local coffee shop, do you receive other peoples' emails? No, each person receives data that's encoded and intended for them. This is because digital devices ignore information they don't recognize.

Så var det å søke om hvilke frekvenser staten har knabba...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line 6 Relay er helt kanon. Man slipper også å tenke på evt. frekvenser som er lov/ikke lov. Kjøp G50 hvis du først skal slå til. Senderen er mer solid. Ikke minst belteklipset som ikke er veldig solid på G30. G50 koster heller ikke mange lappene mer enn G30.

Har ellers brukt G30 sytemet i ca. ett og et halvt år, og bortsett fra belteklipset har det fungert helt knirkefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line 6 Relay er helt kanon. Man slipper også å tenke på evt. frekvenser som er lov/ikke lov. Kjøp G50 hvis du først skal slå til. Senderen er mer solid. Ikke minst belteklipset som ikke er veldig solid på G30. G50 koster heller ikke mange lappene mer enn G30.

Har ellers brukt G30 sytemet i ca. ett og et halvt år, og bortsett fra belteklipset har det fungert helt knirkefritt.

Støtter meg også til dette, belteklips eller ei, man teiper uansett mottakeren fast i reima ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tape senderen til reima da jeg bruker flere gitarer på en spillejobb, så jeg er avhengig av å ha senderen i beltet. Hva dere gjør med mottakeren festet på gitarreima skjønner jeg heller lite av! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tape senderen til reima da jeg bruker flere gitarer på en spillejobb, så jeg er avhengig av å ha senderen i beltet. Hva dere gjør med mottakeren festet på gitarreima skjønner jeg heller lite av! :D

Jeg har teipet den slik at man kan ta av teipen, og sette den på igjen kjapt. Jeg bruker også flere gitarer på en spillejobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har teipet den slik at man kan ta av teipen, og sette den på igjen kjapt. Jeg bruker også flere gitarer på en spillejobb ;)

Jeg har kjøpt en slik: http://www.ebay.com/itm/NEW-NEOTECH-WIRELESS-GUITAR-TRANSMITTER-POUCH-/390393702240?pt=Guitar_Accessories&hash=item5ae5472760

Vel og merke til SENDEREN det da, festet i beltet, så slipper jeg å styre med tape på gitarreimene. ;)

Lurer igjen på hvorfor dere fester mottakeren til gitarreima. Da blir det jo ikke trådløst likevel, så da er jo vitsen borte! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.