Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Første hollowbody elgitar


Mister

Anbefalte innlegg

Ikke så dårlig forslag dette :)

Men hvorfor ikke ta det helt ut kjøp en orntli' ES-335 ?

Om lommeboka protesterer, så har Epiphone en 'poor guy' versjon som kalles 'Dot'. Den kan du være riktig så heldig med ;)

En skikkelig Gibson hadde såklart vært fett, men lommeboka sa tvert nei... <_<

Epiphone Dot er sikkert ikke noe dårlig valg, men jeg liker mye bedre den "Les Paul-looken" på kroppen. Ikke særlig fornuftig å betale mer bare for det da, men... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gretsch rocker....kan brukes til alt....no limits

Begynner å helle mer og mer mot en Gretsch G5120... Koster litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke, men etter å ha lest en del omtaler og sett demo-klipp av den så vurderer jeg å spare litt lenger og kanskje gå for en sånn.... Liker godt den oransje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også mye heller gått for en Gretch enn en Epi Dot. Epi Dot er en fin gitar å spille på, men pickupsa er mer grumsete enn en sølepytt, så da blir det fort noen kroner for å få en vellydende Dot også. Klart, disse er det nok flere av på bruktmarkedet, men det er jo hakket mer unikt med en Gretch enn en 335-style. Hovedgrunnen til at jeg aldri har vurdert en Gretch selv er at de insisterer på å putte den jævla Bigsbyen på alle gitarene sine, for ellers ser de helt kanon ut, og låter kuler og krutt! (Hvertfall gjør Aphelion sin det, selv om den er noen prisklasser over Electromatic-serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.