Web Analytics
Jump to content

Bass + Forsterker + div stæsh = pris?

Eivind Bru

Recommended Posts

Hei!

Skal selge en Cort c4 ltd med standard jazzbass koffert (ett par skrammer og div, men fullt brukbar), trekk, ekstra sett nye Autosound strenger (045, 065, 080, 105), hercules stativ og reim + Ampeg BA115 bassforsterker med neutrik jackkabel (5 meter).

Alt er i fin stand og relativt lite brukt. Jeg selger det da jeg har begynt med friluftsliv og idrett og dermed sluttet med spilling og musikk. Trist men sant. Er det mulig å få et anslag av pris som vil være greit å legge det for salg til?

Svar belønnes med takk :)

Jeg har solgt en del instrumenter, og når det har vært snakk om veldig nye, ettertraktede instrumenter har jeg kommet nærme 2/3 av nypris, men de fleste har blitt solgt for nærmere 1/2 pris. Men du får ha lykke til med salget! Et lite tips: Hvis du ikke får en del interesse den første uken kan det være lurt å justere prisen litt.

Triste greier, men friluftsliv og idrett er jo en glimrende kombinasjon til bandspilling.....Etter jg begynnte å klatre fikk jeg endelig full kontroll på de hersens tunge barregrepa og slikt...ja, det var alltså før gikta bestemte seg for å sabotere både klatring og spilling.

Edited by jonta
  • Like 1