Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass + Forsterker + div stæsh = pris?


Eivind Bru

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal selge en Cort c4 ltd med standard jazzbass koffert (ett par skrammer og div, men fullt brukbar), trekk, ekstra sett nye Autosound strenger (045, 065, 080, 105), hercules stativ og reim + Ampeg BA115 bassforsterker med neutrik jackkabel (5 meter).

Alt er i fin stand og relativt lite brukt. Jeg selger det da jeg har begynt med friluftsliv og idrett og dermed sluttet med spilling og musikk. Trist men sant. Er det mulig å få et anslag av pris som vil være greit å legge det for salg til?

Svar belønnes med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt en del instrumenter, og når det har vært snakk om veldig nye, ettertraktede instrumenter har jeg kommet nærme 2/3 av nypris, men de fleste har blitt solgt for nærmere 1/2 pris. Men du får ha lykke til med salget! Et lite tips: Hvis du ikke får en del interesse den første uken kan det være lurt å justere prisen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier, men friluftsliv og idrett er jo en glimrende kombinasjon til bandspilling.....Etter jg begynnte å klatre fikk jeg endelig full kontroll på de hersens tunge barregrepa og slikt...ja, det var alltså før gikta bestemte seg for å sabotere både klatring og spilling.

Endret av jonta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.