Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen å spille med i Søndre Buskerud ?


JAH

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 39 på papiret, har for mye utstyr i forhold til talent, spiller mest på soverommet, men av og til i stua også.

Søker noen å spille med i Søndre Buskerud.

Den musikalske gata som fenger meg er : GnR, ZZ-Top, Classic Rock, Bon Jovi, SRV, Texas Blues/Shuffle, 80 Tallet (puddel delen) , Pink Floyd, Gammel klassisk blues, tenker dere tar stilen nå.

Den/de jeg søker bør være gamle nok til å ha eid/kjøpt en plate på vinyl, men jeg setter ingen krav til alder eller kjønn.

Det bør heller ikke være noen som skal øve 7 dager i uka, men heller noen som spiller fordi det er hobby/interesse.

Jeg liker også å drikke kaffe og prate musikk.

Venter i spenning på spennende mennesker å spille med, eller å bli kjent med musikkfolk i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Drammen, og spiller bass (+ litt gitar til stuebruk). Tror forresten jeg kjøpte en gitar av deg en gang, en strat?

Har studio i kjelleren, og er vel litt som deg...altfor mye utstyr :D En liten drikke-kaffe-søndagstrio eller noe sånt hadde kanskje vært hyggelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintage modified Squire'n ja :) Snakka med deg på tlf den gangen, var bare madammen din som var hjemme når jeg henta den.

Noen fler som hadde vært med på et uformelt rock-gammalheavy-blues-jam-prosjekt rundt Drammen? Vet ikke helt om jeg har mulighet til noe fast øving flere ganger i uka opplegg, men et hyggeband hadde vært ålreit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rock-gammalheavy-blues-jam-hyggeband, hørtes fortreffelig ut.

Må vel si at den bursten på VM Squieren er den fineste bursten jeg har sett noen gang. Finere en på SRV'n også. Tør påstå du fikk en fin "brukt" gitar der.

Jeg er i alle fall lynklar for hyggeband/jam/. Kontaktinfo kan ordnes på PM .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hi guys!

I started with blues guitar one year ago and I really like this.Also, I'm a spanish guy, new in Norway (I live in Drammen) and it would be really great if I could meet any of you , play a little, and who knows, mabe setting up a band! Please , contact me or leave your contact data at caballero.josemanuel@gmail.com

Rock out!

Jose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Spiller gitar og liker Blues!

Bor litt langt unna, men ikke lenger enn at det kan gå å få til noen treff med Blues Jam! (Nittedal)

Er vel litt i samme kategori, har masse utstyr og hjemmestudio i kjelleren.

Liker Blues og gammel pop/rock.

Hadde vært morsomt å jamme litt!

Om dette er av interesse så er jeg klar jeg!

mvh

Klaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Klaus,

What a pity that we are so far each other! As you can see , I'm new in Norway (don't speak Norsk yet, but trying!). If I had a driving license and a car I could get by your place...but. And for you to come is useless: I don't even have an amplifier here in Drammen (only my Gibson and my computer, which I use with Guitar Rig 4)...

Oh...By the way , what kind of blues do you like?

Jose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.