Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [INNSPILLINGER]


condemned

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt mulig å delta? Isåfall må jeg se om jeg får fart på lydkortet mitt igjen i mårra.

Er litt treig med å få med meg slike ting men bra initiativ Condemned!

Har allrede noe rølpete shredding liggende i GitarNorge-gitar tråden så jeg har ingenting å tape :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dont panic, om det blir jazz, så blir det gammaldags cooljazz, med relativt snill akkordprogresjon uten alt for mange løse fortegn. :)

Kjør modaljazz ;) Gav foresten ut en cd (live opptak) med ett par selvskrevne "wanna be" modaljazz låter, og en Jakob Young cover på den tiden en CD brenner kostet en månedslønn, og en kar jeg kjenner brente 50 eksemplarer til meg for en (etter dagens priser) helt vill pris. Kanskje det var 75,- pr skive (uten cover) eller no sånt. Siden jeg innså at jeg var totalt jazznoob kalte jeg bandet Tronds Babytalk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Klippet mitt er en tanke sent i timingen i forhold til backingtracket, men fett nok, jeg er ikke 100% konsistent i min timing uansett. :D Veldig moro med alle de ulike tolkningene og også hvordan condemned har gjort miksen. Merker det gjøres tolkninger der også med enkelte effekter etc. Bra jobbet!

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.