Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gibson Les Paul serie


Guns N' Roses

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på gitarer på GC og kom over denne:

http://www.guitarcen...881-i2172137.gc

Må ha kommet den siste uken.

Disse modellene ble solgt for noen år siden, men har så blitt relansert hvis jeg tar rett da jeg har en nesten identisk gitar som er produsert i 2008. (Noen som vet mer om dette?)

Veldig kult, liker meget godt finishene. Det eneste jeg misliker er at nå er ikke min gitar særlig unik lenger siden den blir masseprodusert. :lol: Den eneste visuelle forskjellen er at min har pickupcover og andre knobs. Jeg er ikke helt sikker, men vil også tro at min har annerledes treverk.

Ekstremt kule gitarer til en billig penge. Vil tro disse kommer til å koste rundt 7k i Norge. Har ikke vært innom gitarforretningene i Oslo den siste tiden, så for alt jeg vet så er disse allerede i butikkene.

Hva synes folk?

Edit: Når jeg ser nærmere ser jeg at min har glossy finish, mens disse har satin finish.

Edit2: Når jeg tenker meg om kan det hende at jeg har en sånn delux utgave eller noe da de har vært på markede noen år.

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, måtte bytte fra Norge til USA... Anyways, disse gitarene har vært til salgs i Norge siden 2011? Disse kom med P90 eller HB på 50's. Limited run på modellene, er ikke sikker på antall, litt senere kom 60's tribute med P90, også limited run. Har en 50's og en 60's med P90, og det er knallgode gitarer for pengene=)

Har også sett at de har kommet i Darkback versjon. På 4Sound på Schousplass var det hvertfall en husker jeg.

Endret av RalphDarwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.