Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liquid Courage


ErlendB

Anbefalte innlegg

Du store min.. Håper jeg er like god om 7 år (når jeg har spilt like lenge som du har nå) :P

Den eksepsjonelle flyten, kombinert med de episk råe soloene uten at det på noen måte blir ensformig, er nok til å lure på hva i helvete du har å gjøre på soverommet....

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store min.. Håper jeg er like god om 7 år (når jeg har spilt like lenge som du har nå) :P

Den eksepsjonelle flyten, kombinert med de episk råe soloene uten at det på noen måte blir ensformig, er nok til å lure på hva i helvete du har å gjøre på soverommet....

Tusen takk! Er ikke noe problem å komme opp "på dette nivået" om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det krever selvfølgelig mye øving, det kommer ikke av seg selv.. Øver mye (1-2 timer hver dag, ofte mer), så håper at jeg kanskje kan bli noe lignende hvertfall :D

Det å lage sanger på den måten er jo heller ikke enkelt, så det er ikke bare rene gitarskills som kreves :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et opptak med bass på.

Som vanlig er jeg imponert, men jeg må innrømme at jeg lurer litt på hvorfor du har valgt å spille på bare nesten stemte gitarer.

Mener du det er surt?

Den øverste strengen er altfor slapp, og når jeg tar i så blir den sur. Ellers er det vel ganske stemt..? Takk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke surt, men syrlig. Enten er strengene gamle, eller så har du grovstemt, eller så, ja, nei, jeg vet ikke.. jeg synes at særlig en av gitarene på cleanpartiene skilte seg ut i negativ retning.

Når det er sagt, så er jeg forbannet med et rimelig greit gehør, så jeg er kanskje veldig kresen. Ellers var dette som vanlig fest og moro for oss som liker gitarmusikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kanon solospill som vanlig, Erlend, men må si meg enig i at clean partiet til slutt og til å begynne med er litt "off" pitch. Synes også lyden i de to partiene har litt sånn "digital forvrengning/skurring" jeg ikke likte. I tillegg synes jeg det høres som bassen klipper litt på noen steder. (Er det noen sure toner i den og, mon tro??? )

Ser mer kritisk ut enn det egentlig er dette, men... Selve låta og spesielt spillinga er jo helt rått! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.