Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul R7-priser


joachiml

Anbefalte innlegg

Mener på at veilledende pris ligger bortimot 28 lapper på den, kan som sagt finne ut i morgen.

Uansett så er R7 ei konge fjøl, Historic serien til Gibson er i mine øyne verdt prishoppet fra standardmodellene, spesielt når de kjører den ut til den prisen som er nå. En ting du dog bør være oppmerksom på er at halsen er feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den siste de hadde hos Gitarhuset.no nå. Planen var egentlig å kjøpe en vanlig Gibson USA LP Traditional goldtop til sommeren, men man kan jo ikke la slike tilbud gå upåaktet hen.

Denne er angivelig produsert i 2012. Har hørt at R7-halsene gradvis ble marginalt slankere etter 2010, så vi får se hvordan den faller i smak. :)

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en knallpris for en knallgitar. Gratulerer til Mastercard og alle andre som har slått til på tilbudet :)

Rx-gitarene bygget på Custom Shop er utrolig gode å spille på og låter fett. Absolutt verdt en høyere pris mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette er tydeligvis bare en kampanje. Dermed vil ikke bruktprisene endre seg nevneverdig. Vil jeg tro.

Der tror jeg du tar feil. Det har vært et stort prisdropp også på bruktprisen på CS gitarer de siste åra.

Hvis det er en pris vi kommer til å knytte til R7 modellen i åra fremover så er det nok at de ble solgt for under 18.000.

Forrige kampanje på R7 lå på rett under 20.000.

Tipper at bruktprisen på en R7 synker fra ca. 15.000 til 12.000 etter denne kampanjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.