Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Phoncible 03.10.05 åppdatert


Phoncible

Anbefalte innlegg

Hehe, gjengangeren, sammen med "så liten den så ut" ;)

Er slik naturlig ja. Er en grafitthals fra www.mosesgraphite.com , tresorten i gripebrettet kaller de diamondwood, og har ingen anelse om det i det hele tatt er tre. Alternativet var "ebonwood", som jeg regner med enten er ibenholt, eller noe som skal ligne på ibenholt. Knall hals :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den er herlig ja. Spiller nok desverre omtrent like dårlig som den ser ut til å gjøre. Eldgammel (den kremhvite bindinga er stort sett gulbrun) Rickenbackerkopi jeg kjøpte i litauen for 600 spenn. De i sjappa mente det ene mikk-settet var dimarzio, men er usikker. Låter faktisk ok, men halsen er som en pil&bue :/ Sølv-finishen er bare noe som er klistra på kroppen.

Uansett herlig å se på, og den funker til enkle innspillinger. Er høyrehanda mi som henger etter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det er bra... synd med den stemme skruen. Lurer på om det kan ha skjedd når jeg pakket den ned. Alt kom i klem pga den bobleplasten og jeg liker skruene hardt strammet. Jeg er faktisk 99% sikker på at den ikke var sprukket når jeg sendte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.