Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nettrom [10.10.05]


nettrom

Anbefalte innlegg

  • 8 months later...
Men får kun opp et bilde (er det flere?)  :lol:  

Kjøpte meg en MSD Silvermachine Revolution i dag. Fy fader så fet en Wah  :D  

Hvorfor har du to stk. BS2`er på brettet?  :o

Foreløpig kun ett bilde, har ikke noen gode bilder av resten av riggen slik den er for øyeblikket. Skal snart pakke den ned for litt oppbevaring og da tar jeg sikkert noen bilder i samme slengen.

Er veldig glad i min wah jeg også. Liker muligheten til å velge mellom ren wah, mix med tørrsignal, forskjellige typer lyder, og ikke minst at den kan skrus på med et trykk på platen.

Den ene BS-2'en skal være første steg i signalkjeden. Dermed bufrer jeg rett etter gitaren og slipper impedansproblemer, samt splitter inn i tuneren og slik at jeg kan stemme uten lyd. Den andre skal være siste steg før riggen, og dermed bufre ut av volumpedalen. Volumpedaler spiser gjerne tone, og flere bufrer derfor inn og ut av volumpedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg venter fortsatt på en 2290  :?  

:lol:

Da må noe ut. Det skal et 1u interface inn der, og da er det ikke plass til stort mer. En 2290 hadde nok vært fett, men D-two'en holder foreløpig. Skulle jeg ha behov for mer kan jeg alltids legge inn to delay-algoritmer i Eclipse'n.

Hvordan er CAE preampen?

Jeg syns den låter knall. Fender-clean, Marshall-crunch, moddet Marshall-vreng, altså den type lyd jeg vil ha. Med et par pedaler i tillegg er det mer enn nok å velge mellom. Clean-kanalen mener noen låter bedre med 6L6 i powerampen, mens vrengen låter bedre uten, så det varierer med preferansene. Veldig grei å switche også, jack-innganger på baksiden, og de nødvendige modifikasjonene for enda fetere lyd (blant annet ny trafo) er greie å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.