Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Auduns låter tilgjengelig for nedlasting.


Audun

Anbefalte innlegg

Jeg nevnte i en annen tråd at jeg kunne gjøre mine låter tilgjengelig for nedlasting. Jeg fikk en PM med nettopp dette spørsmålet for litt siden, så da lastet jeg opp låtene i Dropbox. Har lastet opp både mp3 filer i 192kbps og wav filer. Hvis det er flere som har lyst til å ha låtene med bedre lydkvalitet enn det som ligger på Soundcloud, Reverbnation o.l, er det bare å ta kontakt på PM, så deler jeg mappa med dere.

Hvis det er noen som ikke har Dropbox fra før, kan dere laste ned det her: http://db.tt/6OAN5tNh

Ved å bruke denne linken gjør dere meg en tjeneste og skaffer meg litt mer lagringsplass. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså folkens. Siden nettet mitt er rævva, har jeg først nå fått nyte Auduns samlede demoverker (fikk dropboxtilgang i femtiden), og DETTE er noe man liker. Mye gode biter å kose seg med. Flotte låter og penpent gitarspill. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, men må si det igjen. Standing next to me er en perle av en låt!

Må si takk igjen, jeg da! ;) Kan jo legge til at el-gitaren du hører i midten er Tele Customen du byttet til deg fra meg. Stemt i åpen G, naturligvis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.