Gå til innhold
ErikL

Traynor YCV20

Anbefalte innlegg

traynorlillcombosm.jpg

Noen som har testet denne ampen?

Jeg har testet den litt, den har en digg clean-kanal, en grov og dirty vreng-kanal, og den har klang som varer i flere år...

Og noe av det kuleste på den er at standby-lyset skifter farge når du skrur fra Standby til On!

Har lyst til å høre andres meninger om denne forsterkeren, den er ikke så dyr heller, ligger på 7-8000...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, jeg har 40 watt versjonen av den, og den låter iallfalfl fett. Veldig fornøyd jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Don't get me started :P

Jeg skal respektere at smaken er som baken, men jeg har lite til overs for den ampen. Har vært diskutert i en annen tråd, kanskje du kan lære litt av å glo på den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dont get me started :P

som jeg sa i in tidligere tråd...lær deg å skru :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt: Smaken er som rasshølet. Masse drit!

Kremt, jeg har ikke testet ampen, men utifra det Muhin har sagt virker det som en amp med kul Clean, og en grei overdrive/vreng-kanal. Ingen heavyamp akkurat...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den er ikke så veldig heavy..men jeg syns den er utrolig digg.

Jeg har bare testet den med en strat til 20000 så det kan være den er dårligere med billige gitarer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker 20watts-modellen når man spiller med et band? med trommesett osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende. Hvis frekvensresponsen er slik at den lett kutter gjennom, kan det funke. Spiller du heavy, funker det garrantert ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...er det sånn at når det er rør-amp så ahr den egentlig dobbelt så mye watt? dvs=40?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Min Laney på 20rørwatt bråker definitivt mye mer en tilsvarende transistoramper, men det har vle mer å gjøre med transformatoren ellernoe.. Har ikke peil, men vi bråker fryktelig mye når vi spiller og jeg er egentlig helt fornøyd med 20 rørwatt..

Traynor YCV er ingen highgain amp, men den låter virkelig bra! Jeg har prøvd den mot Epi LP og Fender Mex Strat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, den låter knall!

Så det funker med 20watt med band?

Hivs man skal spille større konserter så får man vel sannsynligvis mikket opp ampen mot PA'en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.