Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er headsett kvaliteten viktig?


Anbefalte innlegg

skal bruke de til pod500 og de anbefaller jo fra 160 til 600 ohm og d har jo ikke shure.men vet ikke hvor mye d har og si lydmessig,jeg? de jeg bruker nå er på 40 tror jeg,og d funker jo greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å spytte i litt til i et Beyer Dynamic DT770. HELT SUVERENT. Kjøp de for 1400 på Multima. Det gjorde jeg for å bruke de i studio, men de knuller såpass hardt at jeg har pensjonert mitt AKG 518DJ (som allerede har blitt nevnt). Vanvittig komfortable, men man ser jo ut som en idiot med dem. Men hey, kvalitet framfor utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bassete og i grunn ikke så komfortabel over tid. De er ganske solide, dog.

Har hørt deg si dette før, og det får meg til å lure: Kjører du konstant med bass-boost? Ja, når jeg kjører de med bass-boost, så blir det for mye, men slik jeg ser det, er de kjørt med flat eq fra lydkilden så låter de faktisk perfekt i mine ører (som riktig nok er bassist-ører men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er for mye bass i dem TF. Av headset jeg bruker til daglig bruker jeg AKG K420, som kun er en litt bedre versjon av Koss PortaPro, i grunn. Bruker dem til å høre på musikk på iPod, stort sett. Bruker monitorene mine til mixing hjemme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.