Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe gitarutstyr i Kina?


Sorg

Anbefalte innlegg

En spillekompis av meg har akkurat kommet hjem derfra.

Han fortalte at han fant en laaang gate med bare musikkforretninger, men at alt som var produsert utenfor Kina var svindyrt.

Dyrere en her.

Det er mulig du kan finne billige kinesiskproduserte gitarer eller kanskje noen artige lokale instrumeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det mange kina gitarer som er veldig gode instrumenter også.. man skal ikke bare anta at kina = dårlige varer.. kina kommer snart til å ta over de fleste større markeder i verden, de har jo hatt en helt sinnsyk utvikling de siste 20årene

Classic Vibe serien til Squier er jo helt klart på linje med mexico gitarene, vil tro at disse kan skaffes veldig billig der

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt bryet med å drasse en helt gitar av dårlig kvalitet på en slik reise. Kjøp heller noe som er verdt det istedenfor å drasse med slike ting til det norske markedet. My cup of tea, no offence.

Kinagitarer har vi mye av her borte, ta heller med deg ting som du ikke får tak i i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lisensierte produkter som lages i kina, men faren for å snuble over fakes er vel rimelig stor etter hva jeg har skjønt, de piratkopierer jo ALT som kan kopieres! Jeg ville styrt unna billig elektronikk som pickups osv... Man får som regel det man betaler for... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pedal som jeg bruker mye som låter veldig fint, kjøpte den for 40$ på ebay bare får å sjekke ut hva det var. Den heter JoYo vintage overdrive..

veldig rimelig! men låter på mange måter som en ibanez Tube Screamer.. hørte også snakk om at det var en slags kopi, som de er kjent for..

men en bra kopi spør du meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pedal som jeg bruker mye som låter veldig fint, kjøpte den for 40$ på ebay bare får å sjekke ut hva det var. Den heter JoYo vintage overdrive..

veldig rimelig! men låter på mange måter som en ibanez Tube Screamer.. hørte også snakk om at det var en slags kopi, som de er kjent for..

men en bra kopi spør du meg !

Har lest endel om joyo i det siste, de virker som lager helt konge pedaler for samme pris som skulle lodda det sammen selv, har bestilt med en british pedal selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.