Web Analytics
Jump to content

Bassamper som ikke fåes i Norge

rocktrond

Recommended Posts

Er det ikke såntnoe man drar på messer for?

Eller er det bare for å gå på fylla med 28% rabatt (en smiley hadde gjort seg her, men jeg finner det ikke på ipaden)

Når man skal på messe er det greit å ha en plan på hva man skal se nærmere på, og gjerne ha en del avtalte møter på forhånd. Også greit med en del research på forhånd, da det ikke nødvendigvis er gull allt som glitrer.

Så er det jo greit å få høre om det er noe som er savnet i i Norge. Lettere å selge noe som er savnet enn noe folk aldri har hørt om :)

Når man skal på messe er det greit å ha en plan på hva man skal se nærmere på, og gjerne ha en del avtalte møter på forhånd. Også greit med en del research på forhånd, da det ikke nødvendigvis er gull allt som glitrer.

Så er det jo greit å få høre om det er noe som er savnet i i Norge. Lettere å selge noe som er savnet enn noe folk aldri har hørt om :)

Gode poenger!

Kanskje derfor jeg aldri får gjort annet enn å fjase rundt på messer. (enellerannen smiley her også)

Genz Benz, kanskje? Har ikke sett det rundt i butikkene her, og de får hvertfall mye skryt på talkbass.

Det er Fender som har Genz Benz i Norge...og det er grunnen til at du ikke ser merket i butikkene. Altså pga Fender sin idiotiske policy om at butikkene må binde seg til å ha et visst antall av merket på lager til enhver tid hvis de skal få tilgang til det. Og siden Genz er ukjent her i landet, så er det jo ingen som vil binde opp kapitalen sin på dette merket.

Jeg har spilt på Shuttle 9.0/Uber 410 ei god stund nå, og er veldig fornøyd. Skyhøy kvalitet, lettvekt og låter meget bra!

Genz Benz, kanskje? Har ikke sett det rundt i butikkene her, og de får hvertfall mye skryt på talkbass.

Har sett Genz Benz på 4Sound 3-45 i Trondheim. Jeg spiller gjennom en Shuttle 6.0, det er helt sjefe forsterkere. Dønn klar, masse krutt, og lett å drasse rundt.