Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Laney ironheart watts control?


ansi

Anbefalte innlegg

Hei, har noen testet laney ironheart forsterkerne, funker watts control bra? Trur dere den spiller lavt nok (dB) under 1 watt til å spille hjemme i en leilighet uten at naboene klager?

prøvde den for noen dager siden. kan ikke svare deg på spørsmålet, men vil bare advare deg om at den låter elendig imo. og jeg liker laney GH serien veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne sjøl, og vil si at den fint klarer å spille lavt nok uten at noen klager, ikke engang du trenger å klage over at lyden blir dårlig!

Selvfølgelig er dette en smakssak, men jeg synes denne ampen låter knalltøft! Det eneste jeg synes er dumt med ampen, er at jeg synes den støyer litt mye, noe som er litt typisk Laney. (den støyer ikke før du har på en del vreng riktignok)

Den låter bedre på høyt volum, men den låter absolutt ikke dårlig på lavt volum heller! Men hvis du er ute etter clean lyd, er du avhengig av å ha på rimelig høy wattstyrke, da den vrenger veldig tidlig med lite watt... (denne drives av 6l6 rør)

Hvor bor du? Hvis du bor i nærheten av meg, kan du svinge innom, hvis det ikke er noen i nærområdet ditt som har den i butikk eller privat så du kan få prøvd den... Jeg mener i alle fall at hvis du liker lyden i den, er det bare å løpe og kjøpe! Uansett må du få prøvd den før du kjøper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.