Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Heter da Anders G Hansen. Spiller det meste av strengeinstrumenter tilhørende folk,country,bluegrass stilene. Banjo, Ukulele,Dobro,akustisk gitar og elektrisk gitar. slenger også en tur innom bassen.

Har for tiden 5 gitarer 3 akustiske og 2 elektriske samt 3 ukuleler og en gammel banjo av ukjent merke.

Jeg var såvidt innom et punkband i 16 års alderen,siden da har jeg bare spilt til hjemmebruk eller med kompiser.

Er for tiden veldig opphengt i akustisk og har den siste tiden prøvd å satse skikkelig på dette fantastiske instrumentet...jeg har bare et problem!! Jeg er dritdårlig til å strukturere øvingen min så jeg føler at for hvert skritt frem tar jeg to til siden:)

Er gitarnerd men som sagt mest interressert i akustiske gitarer av typen Furch,Martin,Washburn(+ et par fendere),Gibson.

Det var litt om meg Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde skaptrøndere var trøndere som hadde flyttet bort fra Trøndelag og la skjul på at de egentlig er derfra?

Uansett, velkommen skal du være. Jeg blir alltid litt glad når det kommer inn folk som ikke har metall som hovedpreferanse når det kommer til musikk, og det at du driver med folk og bluegrass er jo dritkult. Om du har noen ålreite innspillinger å slenge ut på innspillingsforumet hadde det vært fett. Driver selv med irsk folk, lytter stadig vekk på bluegrass, og synes banjo er et av de kuleste instrumentene som finnes (skulle gjerne hatt/spilt det selv), sammen med barytonsax og elpiano :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.