Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

La oss bygge en April pedal!


  

12 stemmer

  1. 1. Hvilken går vi for?

    • The Screamer
      1
    • The HardOne
      1
    • The Lineal
      1
    • The Compressor Dyna
      1
    • The Compressor Ross
      8


Anbefalte innlegg

Ah! Digger fremdeles alt av pedal design jeg har sett fra deg : )

De kablene du bruker ser jo ut som en fantastisk måte å holde ting ryddig på. Har de noe spesiellt navn? Hvor handler du dem fra?

Skulle helst være mulig å skaffe i forskjellige farger, så jeg ikke forvirrer meg selv når jeg lodder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningene heter vel solide/stive ledninger, eller solid core.. Disse er mye stivere en vanlige og enkle å forme.

Du får dem på Tayda, Banzai og Musikding...

Det er nok lurt å begynne med forskjellige farger,lettere å feilsøke er det også!

Du kan få dem i alle regnbuens farger og litt til ;)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestillte jeg meg en haug med solid wire. Rundt èn krone per meter er jo ikke dumt, Ser ut som en invistering : )

spendt på om de to bestillingene jeg la inn etter jeg bestillte compressoren dukker opp før compressoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeell! And it's done, sounds 'effin amazing!

Har kun hatt en cs-3 comp. jeg modda men ble aldri min venn så jeg solgte den...

Fungerer veldig bra på clean med litt jazza køntri.

Lydklipp kommer kanskje iløpet av dagen om jeg gidder..

post-8017-0-32053300-1334927131_thumb.jppost-8017-0-03473300-1334927136_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Ser bra ut!

Fikk settet mitt for noen dager siden, og drillbitsa dagen før det igjen. Fin timing!

Loddet hele kretskortet, og borret huller i BB'en samme kveld. Tok selvfølgelig bilder, og de er på vei!

Får ikke loddet inn alt i boksen før jeg får de kablene jeg bestilte (slike fine saker du bruker)

Men de burde være her ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager all latskapen, men her kommer alle bildene på en gang.

Har selvfølgelig gjort noe feil, og er usikker på hva.

(Den fungerer fint på bypass)

Når jeg spiller hardt og høyt, går lyden fint igjennom, men når jeg spiller lavt, eller lar en tone henge til den blir lavere, begynner pedalen å skurre. Mistenker at noe dumt kan ha skjedd da jeg satte strøm på den for første gang, og kretskortet lå helt intill innsiden av pedalen med loddepunktene ned. en kortsluttning eller lignende.

Er jo lett å annta noe slikt, men utelukker ikke at det kan være noe annet. At jeg har loddet noe feil eller lignende. Er det noen som klarer med så lite informasjon å tippe hva det kan være? skal se om jeg kan lage en liten video om ikke så lenge, men takker for inspill før den tid : )

Så, tilbake til bygget. Strævet noe veldig med å få på den waterslide decalen. Veldig glad for at jeg bestilte meg den andre typen også, som fungerte som et vanlig klistremerke. hvis jeg bare fokuserer på hvordan den ser ut, og glemmer hvordan jeg låter er jeg vedig fornøyd!

Edit: Video!

Gadd ikke lete frem stativ til kamera, men bedre enn ingenting er det..

post-4210-0-48318800-1335555677_thumb.jp

post-4210-0-74121300-1335555685_thumb.jp

post-4210-0-80218600-1335555695_thumb.jp

post-4210-0-06594000-1335555711_thumb.jp

post-4210-0-88848200-1335555721_thumb.jp

post-4210-0-34167100-1335555735_thumb.jp

post-4210-0-37607000-1335555757_thumb.jp

Endret av Carlsenth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut! Er på jobb nå så får ikke hørt gjennom klippene dine..

Mistenker at du må skru litt på trimpotten som er på kretskortet, musikding sine er på 2,5k min er på 2k og den står ganske midt i.

Prøv å skru litt på denne og se om det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.