Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pog2 vs MicroPog


Watha

Anbefalte innlegg

Hellau.

Siden MicroPog'n min har blitt okkupert av effektsløyfa til Deluxe Memory Boy'en min (låter helt himmelsk fantastisk!!), så har jeg gått til innkjøp av storebror Pog2 til "normalt" bruk.

Er det bare meg, eller er det ikke like mye "snert" i storebror? Det er jo en slider hvor man kan redusere attacket på de genererte oktavene, og det virker for meg som at denne aldri er 100% utkoblet... MicroPog'n min virker tightere enn Pog2'en.

Spørsmålet er om dette gjelder alle, eller om det er noe galt med min...? Det begynner å haste hvis jeg skal klage.... Hva er folks oppfatning av Pog2? Den låter jo knall ellers, fantastiske muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Micro POG før og har POG 2 nå,

Har lest litt rundt at noen mener POG2 ikke er like "raskt" som Micro POG.

Jeg er ikke helt sikker selv, men med alle mulighetene man har med POG 2 så venner man seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt de om hverandre i flere dager nå, så er det ingen tvil om at MicroPog er tightere enn Pog2. Så skal du spille Meshuggah-riffing med dyp oktav så er tipset mitt å gå for Micro. Div googling bekrefter at ørene mine ikke er alene om dette.

Men for ALT annet er "2" fantastisk! Genial pedal som jeg liker bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.