Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Bernie Rico Jr Jekyll 828 Lefty!


frygisk

Anbefalte innlegg

Kan vi få bildet av handa di også? Lurer på hvor mange fingre du har :lol:

Neida, just pulling your leg... . Ikke min greie med mer enn 6 strenger. Og for meg så er den liksom litt "out of proportions", med den brede halsen. Men, stilen er kul, rein, stilig, og fin fargekombinasjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er feelingen på disse NGD du har fått inn. Hvilken hals likte du best?

De er så vidt forskjellige at det er vanskelig å si, men foreløbig liker jeg halsen på JP7'en best. tror jeg.

"For å rette litt opp beinet og fise litt. foff. Å la meg rette litt på det. Jeg likte fisen allikavel:-)"

?

Sendte inn en quote idag, så får vi se hva min drømmegitar kommer på. Uansett, dette er jo kvalitetsinstrumenter, som man ikke kan sette en pris på om det er den "rette". Har ønske om å anskaffe en slik Jekyll, da som 6 strenger, men alt er avhengig av pris pga. studentøkonomien.

Ja, det er noe med det! Jeg krysser fingrene for at svaret du får holder seg innenfor budsjett ;)

Kan vi få bildet av handa di også? Lurer på hvor mange fingre du har :lol:

Neida, just pulling your leg... . Ikke min greie med mer enn 6 strenger. Og for meg så er den liksom litt "out of proportions", med den brede halsen. Men, stilen er kul, rein, stilig, og fin fargekombinasjon. :D

Haha, jeg har vel et gjennomsnittlig antall fingre, men de er kanskje en del lengre enn normalt, noe som kanskje er forventet av en kar på 1,95m. :P

Jeg skjønner godt hva du mener, den halsen her er som en firefelts motor vei i bredden, mye lekerom!

gode gud

på tide å bli venstrehendt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ett spørsmål på hvor lang tid man må vente på brj nå.. 6-9 mnd +?

Er populære som fy og duden skal gjøre alt selv.. Bernie lovet meg 3mnd byggetid for de ordrene som jeg legger inn og vi diskuterer en ny modell.

Jeg tror ærlig talt du skal ta de 3mnd med en god klype salt, jeg har en gitar som har ligget klar til installering av hardware i 4 mnd nå, hos Bernie. Han er ikke i nærheten av å bli ferdig med Black Friday-gitarene enda.

Bernie skulle slutte å love så mye :D

man skulle tro det :P stakkars mann, han har uten tvil tatt seg vann over hodet om dagene!

Å JÆVLOR!!!!! :blink:

DEN var fet den!!! *jawdrop* :wub:

Jeg tenkte meg at du kunne like denne! Takk skal du ha! Den står foresten hos Allen nå i en måneds tid fremover for diverse fikserier og oppgraderinger, hvis du tilfeldigvis skal innom der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ta deg en bunnsolid flaske tran på at jeg skal!!!! :D

Foreslår at du ringer Allen jeg da, om det er tilfellet.. Han skal nemlig pakke veska si, og reise ned til Sverige og fikse gitarene til Meshuggah før de legger ut på neste tur.. Tror han reiser denne uka ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ta deg en bunnsolid flaske tran på at jeg skal!!!! :D

Foreslår at du ringer Allen jeg da, om det er tilfellet.. Han skal nemlig pakke veska si, og reise ned til Sverige og fikse gitarene til Meshuggah før de legger ut på neste tur.. Tror han reiser denne uka ja :)

Husk at den er venstrehendt, men du skal bare leke deg med den! :P

Ja, jeg er klar over at han skal dit, svært moro! først reiser han vel til musikmesse i frankfurt på tirsdag/onsdag(?) og etter det er det vel rett til Mesh. Gitaren min står trygt i sjappa til han kommer tilbake og får tid til å jobbe på den. Jeg er uansett borte selv i en mnd, så jeg har ikke noe hastverk med denne gitaren, JP7'en og DC727'en holde meg opptatt til da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med BRJ-gitaren! Den fargen er helt killer! :D

Har fått pris på en lefty 7-strengs Vixen med BK Painkiller fra axepalace.com...så vi får se om det ikke blir en BRJ-øks på meg til sommeren :D

Sweet! :D specs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.