Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikkminner fra barndommen.


condemned

Anbefalte innlegg

Monroes var vel første bandet jeg digga, og når jeg i tillegg møtte dem på Bobbysockskonsert og fikk autografer var jeg helt på tuppa :D

Eurythmics var åsså en tidlig favoritt selv om jeg syns Annie så litt skummel ut, hehe.

Jeg var for gammel for Monroes tror jeg, synes nok de var litt døve Madness kopier. Men Eurythmics hører jeg på ennå når jeg kommer på det. Touch, Be Yourself Tonight og Revenge er fortsatt bra plater. Dave Stewart er/var en hitmaker uten like egentlig. Faktisk skrev han mesteparten av Don't Come Around Here No More med Tom Petty også (samt flere av de andre låtene på Southern Accents) som ble en av de første, og største musikkvideoene noensinne.

Nok nu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg og noen venner dro på Vengaboys-konsert på et utested her i Horten for et par år tilbake. Bortimot 200kr for billetten, og vi fikk 25 minutter med playback. Ikke akkurat valuta for pengene, men det var jo nostalgisk og morsomt. De har vel ikke stort mer enn 25minutter med materiale som folk husker anyways :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.