Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Richard Fortus (GNR)


REBELLO

Anbefalte innlegg

Utfordrer dem mest profilerte gitar ekspertene på forumet mener om Richard Fortus isolert som gitarist. Jeg ønsker ingen GNR diskusjon. Dette handler kun om Richard Fortus, jeg syns han er meget begavet og spennede i forhold til hva som finnes der ute fortiden. Han er ekte.

http://www.premierguitar.com/Video/20120306/1876/Rig_Rundown_Guns_N_Roses_Richard_Fortus.aspx

Her må til og med Thin Lizzy gitaristen tenke seg om, 3:30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over hundre leste og ingen kommentarer?

Richard Fortus er vel ikke god nok og spennede nok for forumet..

Vel jeg syns Richard er en av få intresange gitarister på flere måter i dag, mest fordi han mestrer mye, har sin egen stil og har en feeling som snakker til meg. Samtidig har han noen hyggelige gitarer.

Rig rundown Fortus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange interessante og kule gitarer, hadde han. Interessant at han nevner norske Cream T pickups. La også merke til at han bytter ut elektronikken til RS Guitarworks. Det gjør flere av oss! :D

Ellers har jeg knapt hørt om fyren før, men han spiller da for all del bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utfordrer dem mest profilerte gitar ekspertene på forumet..."

kanskje du kunne fortalt hvem konkret du ønsker skal få poste i tråden din?

og om min mening betyr noe (er hverken profilert el spes ekspert), hører ikke helt hva han gjør annerledes enn mange andre. spiller bluesbasert klassisk rock. flink, men ikke "... spennede i forhold til hva som finnes der ute fortiden. Han er ekte." Gjør han noe annet enn coverlåter? kanskje postet en link til dette.

gtrzn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.