Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ralph Myerz' rider


ErikL

Anbefalte innlegg

Her er deler av den(les mer på dagbladet.no):

Følgende skal være i garderoben:

:: 11 stk par med sokker (gjerne billigste type)

:: 1 stk par med fete babysokker

:: 1 stk Star Wars Lego (gjerne billigste type)

:: 5 stk Flax lodd

:: diverse snacks (M, nonstop, bamsemums, hobby, kvikk lunch, new energy (generell 'old school' snop)

:: ghettoblaster til å spille KISS, MÖTLEY CRÜE og diverse annen satanisk musikk

Heehe! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!

Veit at Tarjei er stor kiss og crue fan, spiller alltid shout it out loud etter konserter!

Ralph Myerz er noe av det råeste man er live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja .. den raidern til ralphene er jævli bra :D . de har den ikke sånn til vanlig though.. da er det mest pils bare :) hehe ..

Men jeg likte det ene punktet på raidern , som jeg syns var en fin ide. Å få t-skjorter fra arrangementetstedet .. da har man noen kule minner etterhvert..

men ja , morsom raider..

Tarjei er THE kiss fan.. ble litt skuffa når jeg hørte det ;) hehe men en av norges beste på trommer er han .. helt SJUK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de finner bandet interessent nok til å ha set navnet nok ganger til å skrive det rktig...

Morsom raider forresten, husker et oppslag i Topp en gang, men noen helt hemningsløse ridere. (Søsteren min abonnerer). Også husker jeg at Briskeby ville ha en sofa, en kasse brus og en stratos-plate eller no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.