Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny norsk aktør (?) på gitarmarkedet - hva tror dere om dette?


koda

Anbefalte innlegg

Heisan,

Jeg kom over en aktør jeg aldri før har sett eller hørt om. De annonserer en del gitarer på "Finn.no". Det virker som om de importerer direkte fra fabrikker i asia. Jeg ble i grunnen veldig nysgjerrig på disse gitarene ... om de f.eks. i kvalitet tilsvarer Squier, Epiphone osv...

Her er det de annonserer: http://www.finn.no/butikk/unisong?previous=21901687

Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den andre tråden: http://forum.gitarno...__fromsearch__1

"Sender en gitar om noe tid". Jadda.. Får håpe han er noe mer pliktoppfyllende i forhold til hva han lover kunder :)

Hm.. det var jo litt interessant... var ikke klar over at han hadde "vært innom" forumet i fjor høst. Litt merkelig da, at han ikke fulgte opp det han "lovet" med å la noen få prøve et eksemplar; ikke akkurat fordelaktig for å bygge opp en tillit til eventuelle framtidige kunder.

Jeg la forresten også merke til at noen av gitarene var merket med navnet "Falcon" .... har sett tidligere på "supermarkeder" osv. super-billige (og håpløst UBRUKELIGE) gitarer med samme merkenavnet; Er det to forskjellige "Falcon" merker / leverandører eller er de det samme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å tråkke på tær, være upatriotisk, ha liten innsikt osv:

Jeg hadde nok heller bestilt gitar fra guitarfetish.com eller rondomusic.com, evt. Squier, Epiphone, Cort, Ltd, Gretch etc. før jeg gikk for en Unisong-gitar. Prisene er ikke SÅ fantastisk billige heller.

Det er min ærlige mening.

Endret av sarge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den marlyn gitaren er jo helt forferdlig, ser ut jo som er klippet ut bilder fra se og hør å bare klistra på med masse bobler å greier.. nice.. så skal han ha tilegg for det også hahah. nei huff, For prisen her får man jo en Classic Vibe.. Hagstrøm også, samt brukte mim gitarer.. Samt rondomusic vil jeg tro har en god del bedre gitarer til samme pris ^^

Nei nå har jeg jo ikke prøvd noen av de, så man vet aldri, men måten han framstiller annonsene sine på er jo ikke akkurat lovende..

Og han har satt på usa merker på en mexico? det er vel brudd på loven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har prøvd en "Unisong" har jeg prøvd såpass mange lignende "Bestill-over 10stk fra-Kina- og-kall-dem-hva- du- vill" gitarer at jeg tipper dette er overprisa junk..

De Floyd kopiene på noen av de vekker ikke akurat tillit hos meg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at han tror at det å ha klistret en haug Marilyn Monroe bilder på en gitar gjør den mer verdt (om jeg forstår annonsen rett). Da blir det jammen lett øke verdien på en gitar :)

Men da er det jo custom shop? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.