Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pokémon Theme Cover


ErlendB

Anbefalte innlegg

haha, så heftig fett!

Skulle ønske jeg kunne spilt like bra som deg!

Er det ezdrummer du bruker? Hvordan programerer du trommesporene dine? Rekner med at du ikke bruker noen av de ferdigprogrammerte modulene?

Det kuleste er at jeg sitter og ser topgun nå. Fikk litt topgun-feel av lyden din! helt konge!

Endret av condemned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1302140577423531_thumb.png

Takker for herlig kommentar!

I dette tilfellet, så lastet jeg ned en Pokemon.gp4-fil, fjernet alle sporene bortsett fra trommene, og importerte de inn i EZdrummer gjennom Reaper. Modifiserte trommene litt inne i GP. Pleier alltid å mappe trommene i GP.

Tonen min er kanskje litt 80's. Har en sånn stereomodul på den, så det blir en slags chorus-aktig effekt der. Takk skal du ha uansett! ROCK ON!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! Lurer på om det er mulig i cubase også!

Edit:

Fikk til å mekke samme greia i cubase! Nå er jeg overlykkelig! Nå skal det spilles inn mange låter jeg skreiv den gangen jeg var ung!

:D

Endret av condemned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome! Spilte faktisk denne i gardemusikken (!). Hvert kull har jo et slags barneshow utpå våren en gang. Rommet mitt spilte pokemonlåta mens alle satt i bleier. Jeg spilte gitar, mens de andre spilte klarinetter (keyboardstemma) og sang. Det feilet litt da, siden dagens barnehageunger ikke har peiling på hva Pokemon er. Hva jeg ikke sku gjort for å få tak i et opptak av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo mye bedre enn originalen!

Fantastisk.

Men pinglete bassing. Den hadde fortjent noe langt bedre.

Jeg kan sende deg mp3 med alt utenom bassen, så kan du få spille inn et spor og sende meg det! Bass er ikke min greie.

Ellers takk for alle kommentarer, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, det hadde vært morsomt!

Du kan jo bare legge den på soundcloud, så kan jeg laste den ned derfra. Eller du kan skaffe deg en dropbox- konto. Se signaturen min.

Den ligger jo på soundcloud.. Bassen er så lav uansett, så du kan bare spille over den. Dropbox orker jeg ikke å fikse..

Helt. Sinnsykt. Rått.

Vet ikke om ironi eller ikke.. Takk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.