Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

statene om 1 uke, og siste tråd før jeg reiser!


Soundmannen

Anbefalte innlegg

Nå er det bare en uke til jeg skal til statene å dær blir det gitarkjøp(kanskje 2 stk?) å det står om 2 stratocastere, eric johnson i lønn, eller american vintage hot rod 62...

Noen som har noen siste innspill før jeg drar? utnemon det "kjedelige" prøv gitaren å kjenne va du syns er best? :P selv om jeg vet det er vesentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en uke i orlando og en uke i miami! å bestille på ebay og få den sendt til hotellet blir uaktuelt siden jeg ikke har bestemt meg for hvilken gitar jeg skal ha :P

Rabatt skal jeg få årdnet! men hvordan er det å få dem til å skrive 900 dollar på kvitering? slik at det blir under i norske 6000 kroner slik at jeg slipper å betale moms i tollen....

Endret av AlexFossum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ingen som er får eller imot noen av stratene?

Ikke personlig men jeg kjenner "en" som er der innimellom og fyller kofferten med pedaler og annet moro. Tror "han" bare går gjennom på grønt ass.

Kan være en ide å sjekke ut Craigslist for det området du skal til. Eller hook'e opp med noen som bor der på et amerikansk/internasjonalt forum. Da får du ofte all hjelp du trenger og får vite hvor alt fett er hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i New York for noen mnder siden, og der var det egentlig skuffende dårlig utvalg. Fikk tak i det jeg var ute etter, men det ble faktisk bestilt fra Florida ( flaks at jeg skulle være der noen dager ). Tok av alt av lapper og lagde massevis med fingermerker på gitaren og gikk på grønt ;)

Ellers var jeg og i Orlando for noen år siden. Der hadde de vanvittig store "musikk-kjøpesentre" rundt omkring ( husker ikke navn på noen av dem ). Bare å gjøre litt research, så tror jeg du finner det meste der borte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bo 200 meter unna orlandos største musikksjappe! :D

ja som dere sier at "ingen" sjekker det, men det er 20 tusen rett ut av vinduet vis jeg var uheldig å bli sjekket... å dem kan faktisk strengt tatt ta gitaren vis jeg ikke har kvitering på den, selv om den er medbrakt fra norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo en sjangse å ta.

Var litt smånervøs når jeg gikk forbi tollerne på Gardermoen. Puhh tenkte jeg da jeg var passert, så sto det en litt eldre dame rundt hjørnet, jeg kikket rett frem mens jeg gikk forbi henne. Skulle akkurat gå ut gjennom døren da jeg hørte bak meg, " Hei du! ". Faen!!! Tenkte jeg og snudde meg. "Jeg skal hjelpe deg gjennom døren siden du har den lang kofferten på tralla di" sa dama. Hehe... Snill ho, men var sikkert på at det hadde gått til helvette noen sekunder der.

Sparte 12 000,- på det kjøpet kontra å kjøpe i Norge. Men Må vell vurdere om jeg faktisk skal momse den inn neste gang, hvis jeg går til innkjøp av en "skikkelig dyr" gitar.... Surt om de skulle slå seg vrang å faktisk ta ifra deg gitaren. Noe de faktisk har lov å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.