Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Martin [10.03.06]


Martin

Anbefalte innlegg

Det er jo det samme som om du skulle kjøpt deg 5 banjoer og en steelgitar. Det er noe som ikke stemmer Jon.

Jeg ser ikke noe galt i å ha gitar selv om man spiller bass(eller motsatt). Har selv en akustisk gitar.

Men du pleier som regel å ha flere instrumenter av "hovedinstrumentet" du spiller på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo det samme som om du skulle kjøpt deg 5 banjoer og en steelgitar. Det er noe som ikke stemmer Jon.

hvorfor stemmer ikke det?

Jeg ser ikke noe galt i å ha gitar selv om man spiller bass(eller motsatt). Har selv en akustisk gitar.

Men du pleier som regel å ha flere instrumenter av "hovedinstrumentet" du spiller på.

hvorfor er det en regel? hvis man liker å spille begge deler, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Joda det er en fin gitar' date=' lyden er helt grei og jeg liker halsen på ibanezen min bedre. Egntlig skulle jeg ha en musicman petrucci, men siden de ikke hadde den NOE sted i NY, så ble det dessverre en OLP (loser). Har tentkt til å bytte ut stemmeskruene, for det er ganske dårlig substain![/quote']

ehm.. du skulle kjøpe deg en gitar til over 10 laken, men så kjøpte du en til 1500 spenn istedet ? .. ok ? ..

og kan du forklare meg hva sustainen skulle ha med stemmeskruene og gjøre ? .. eller substainen som du velger og si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

eg har et orgel, en gitar, en bass (snart to) og tilgang til trommer (på loftet)

men hoved instrumentet er bass, og vill altid være det, for gitar er aldri like moro eller givende i min mening, men det er jo også derfor eg spiller bass,

så uansett hvor mange forskjellige instrument du har, er vel hovedinstrumentet bare det du bestemmer at det skal være mhehehe...

dette er en ubetydelig post..virkelig O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Ja, olp'en er digg..

Billige stemmeskruer gir dårligere sustian, slik er det bare.. De er enklere bygd. Takk for diskusjonen, dassaper. :P

ville nok skifta andre ting, før stemmeskruene, for og få bedre sustain, men det er kanskje bare meg? ..

Og tilbake til det andre spørsmålet mitt.. du skrev at "hadde tenkt og kjøpe en musicman petrucci, men det ble en olp for jeg fant ingen" ... Hvem i allverden går rundt og tenker på å kjøpe en gitar til rundt 15000, men så finner du ingen som selger, også kjøper du en til 1500kr ?? .. virker litt skryt i mine ører, men.. hele inntrykket mitt av deg virker forsåvidt litt skryt :-) ... har du noe liggende som du har spillt inn ? .. har på følelsen av at du er mer showoff enn flink :-D .. bare en følelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.