Web Analytics
Jump to content

Still hurts

condemned
 Share

Recommended Posts

Et to uker gammelt opptak av Still Hurts av Marco Sfogli.

Jeg har jobbet en stund med denne låten, mest på grunn av de tekniske utfordringene, som for min del var enorme i det jeg begynte å øve inn denne. Jeg lever i troen om at jeg har forbedret meg teknisk, og at det begyner å hørest bra ut. Jeg har fortsatt ikke farten som trengs for å spille alt 100%, og har også utelatt slutten (som jeg nå begyner å få balletak på).

Jeg vil ha kritikk. Både teknikkmessig og lydmessig. Hva kan jeg gjøre med gitarsporene? Backingtracket får jeg ikke gjort så mye med.

Fyr løs :)

• Like 1

Dette er faktisk bar juks :D Det er vel mellom 5 og 7 forskjellige spor, og videoen crossfader, så det er litt vanskelig å få med seg i og med at videokvaliteten er dårlig.

Uansett takker jeg for gode ord, men etter å ha hørt hva du er i stand til - er jeg ganske sikker på at du hadde naila denne bedre enn meg!

(Føler dette blir litt sånn motsatt av "pappan min er sterkere enn pappan din") :D hehe

Jeg har i det siste øvd sjukomye på denne etter at videoen ble lagt ut, så jeg har planer om å gjøre en ny greie i løpet av de neste dagene, forhåpentligvis i en tagning og i skikkelig HD kvalitet.

Edited by condemned