Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orginal instrumental sang (C4C)


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

Så her er min nye melankolske-clean gitar sang:

Prøvde å lage noko enkelt og stemningsfullt, og ikkje så teknisk.

Eg er veldig takknemlig for konstruktiv kritikk

:)

Sangen er i gp6, pga min hovud-pc krasjet. Eg skal spille dette inn skikkeleg, når eg får den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter veldig kult dette! Er ikke så fan av soloen inni der, den synes jeg du kan droppe. Uansett låter det bra, og gleder meg til opptak om det skulle komme etterhvert. Kunne trommer vært en idé?

Vell eg har mulighet til trommer med ez drummer. Men Synes du trommene skulle vere der heile tida? Eg tenkte å greie meg uten trommer egentlig, for eg trur noko av stemningen ville forsvinne på ein måte... (låter sikkert rart, men eg ville ikkje ha noko "band feel", dvs. eg ville ha det til å låte som ein person med loop pedal).

Til soloen, meinte du den med distortion, der det er 2 gitarer? Rytmen var kansje litt rar, for kompet gjekk i 7/8. Når eg speler inn skal eg ha mykje delay, reverb men volumknappen skal vere veldig nedulla, slik at ein får den ikkje så "in your face". Likte du ikkje soloen i seg sjølv, eller synes du det ikkje passa med solo i det hele tatt? Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.