Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøpe ny utgangstrafo?


Anbefalte innlegg

Har en Laney GH100L hvor utgangstrafoen er røket.. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i ny? Har sett på mercury magnetics sin side, men trenger andre forslag.. Det er en 100w forsterker med 4 6l6 utgangsrør..

Laney GH100L kan ha både 6L6 og EL34 utgangsrør, jeg vet ikke om det har noe å si for valg av utgangstrafo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laney GH100L kan ha både 6L6 og EL34 utgangsrør, jeg vet ikke om det har noe å si for valg av utgangstrafo.

Jau, jeg blir litt usikker av dette.. Den eneste muligheten jeg finner på de oppgitte sidene tidligere i denne tråden er trafoen til en fender tonemaster, og for meg så høres ikke det ut som noe som hører hjemme i en 100w veldig marshallinspirert amp..

Er det mulig å kjøpe en el34 til 4,8,16 ohm til marshall heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, jeg blir litt usikker av dette.. Den eneste muligheten jeg finner på de oppgitte sidene tidligere i denne tråden er trafoen til en fender tonemaster, og for meg så høres ikke det ut som noe som hører hjemme i en 100w veldig marshallinspirert amp..

Er det mulig å kjøpe en el34 til 4,8,16 ohm til marshall heller?

Nope fender utgangstrafoer låter helt annerledes. 100W Marsall OT går fint såfremt det passer med høla osv som EBT skriver over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.