Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tips til ny metal forsterker


Andmir

Anbefalte innlegg

27 høvdinger for herbert og kabinett? Jeg måtte ut med 14 høvdinger mer da jeg kjøpte min i 06!

Hvordan fungerer det med stikkontakt, omformer etc når du bestiller fra thomann? må du bruke omformer eller noe, eller får du den i "norsk" utgave? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 høvdinger for herbert og kabinett? Jeg måtte ut med 14 høvdinger mer da jeg kjøpte min i 06!

Hvordan fungerer det med stikkontakt, omformer etc når du bestiller fra thomann? må du bruke omformer eller noe, eller får du den i "norsk" utgave? :P

Thomann har jo bare ekstremt gode priser så er veldig fornøyd med dem, og nei jeg trenger ikke omformer fordi at norge bruker samme kontakttype som tyskland og mesteparten av europa ;) vi bruker "EU Powersupply"

Hadde jeg bestilt fra storbritannia eller amerika måtte jeg nok gjort det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomann har jo bare ekstremt gode priser så er veldig fornøyd med dem, og nei jeg trenger ikke omformer fordi at norge bruker samme kontakttype som tyskland og mesteparten av europa ;) vi bruker "EU Powersupply"

Hadde jeg bestilt fra storbritannia eller amerika måtte jeg nok gjort det :P

I USA har de 110V i stikkontakta, så da måtte du hatt omformer. Storbritannia har i likhet med resten av Europa 220V i veggen, men de har annerledes støpsel så du måtte kjøpt ny strømkabel.

En del amper har powersupply med integrert omforming så de funker på både på 110V og 220V også.

Gratulerer med ampkjøp! For meg er det helt sjukt at folk bruker slike summer på gitarforsterkere, men hver sin interesse. Håper virkelig du blir fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har de 110V i stikkontakta, så da måtte du hatt omformer. Storbritannia har i likhet med resten av Europa 220V i veggen, men de har annerledes støpsel så du måtte kjøpt ny strømkabel.

En del amper har powersupply med integrert omforming så de funker på både på 110V og 220V også.

Gratulerer med ampkjøp! For meg er det helt sjukt at folk bruker slike summer på gitarforsterkere, men hver sin interesse. Håper virkelig du blir fornøyd med den :)

jeg har bare ikke annet å gjøre på skjønner du xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.