Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngwie Malmsteen om andre band!


Troll

Anbefalte innlegg

Mener at jeg leste dette i bladversjonen for veldig lenge siden, men ja, er til tider enig med mye av det han sier :P

Helt sikkert! Gammel artikkel, fant den igjen via et annet forum :P

Noen av kommentarene er så konge, hehe.. Spesielt om synginga til Pantera :lol:

As far as the singing goes, I couldn't find enough words to describe my disgust. Because it's really not singing. It sounds like somebody is either shoving something up the vocalist's ass, or something is coming out of his ass and mouth at the same time. It's a stupid excuse for being someone who stands in front of a mic stand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel egentlig ingenting annet enn seg sjæl den fyren der. Morsomt hvordan han kaller The Cure sin versjon av Purple Haze for blasfemi (selv om det riktignok ikke var noen høydare) når han selv står for noe av det mest smakløse som er gjort hva Hendrix-covere angår. Blir for dumt for meg når en sånn nisjetulling kritiserer musikk som kommer til å stå i historiebøkene, mens han selv kun vil bli huska av soveromsgitarister hvis største mål her i livet var å kunne spille harmonsik mollskala i 16-deler i 300 bpm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And the fact that [producer] Eddie Kramer, who I've known for years, didn't ask me to do something on this Hendrix tribute is also blasphemy! I would've loved to play on it.

:lol:

Jeg digga Malmsteen på 80-tallet. Nå er han for det meste en patetisk figur i mine øyne, men morsom og underholdende. Flink til å spille fort er han også, og så hadde han et låtskrivertalent en gang i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette!

http://www.guitarwor...-blindfold-test

Fikk meg en god latter når jeg leste intervjuet. Tydeligvis så spiller alle feil og slurvete utenom Dream Theater og Steve Vai :P

Malmsteen er en god låtskriver, men har vært sin egen største fiende over årenes løp. Han tror at lykken ligger i å spille flest mulig toner på kortest mulig tid, han vil ha full kontroll på absolutt alt og han er usedvanlig stor i kjeften! Jeg vet at han er veldig inspirert av Blackmore, så jeg lo godt da jeg leste et intervju med Blackers på 80-tallet hvor han kommenterte Malmsteen. "He's a little "flying over the fretboard", but he's good and I think he'll probably write something great in a few years time". Som jeg ser det er Malmsteen akkurat den samme i dag som dengang, så kanskje Blackmore fremdeles venter i spenning på "something great"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.