Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Carvin DC727L


frygisk

Anbefalte innlegg

Meget snasen øks du har fått deg her. Men litt for mye av alt for min del (strenger, brytere).

Dette lurte meg dog inn på Carvin sin hjemmesiden, og fy faen så lyst jeg fikk på å kjøre en lett customized CT3 (california DC). "Heldigvis" holder studentøkonomien meg unna slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget snasen øks du har fått deg her. Men litt for mye av alt for min del (strenger, brytere).

Dette lurte meg dog inn på Carvin sin hjemmesiden, og fy faen så lyst jeg fikk på å kjøre en lett customized CT3 (california DC). "Heldigvis" holder studentøkonomien meg unna slikt.

Takk takk! Jeg er egentlig fan av minimalistisk bryteroppsett, men på denna skal jeg kun fjerne tonepotta! Overaskende fete ting å gjøre med coilsplitting!

Ja, jeg GAS'er litt etter en CT3 selv :P

Pure secz. Gratulerer! Hva slags skala og strenger er det på den? Gleder meg til lydklipp :D

Takk takk! 25,5" og 10-46 + 60, jeg stemmer i drop-D med lav A. Jeg skal se om det ikke kommer et halvdårlig lydklipp iløpet av et par dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens!

@Pikachu: Nå er de installert! Må si jeg ikke er ute etter "djent" i denna gitaren, denna gitaren er hovedgitaren min live med Fastlane Flower og der er det ikke mye djent :P

Jeg har knapt fått prøvd den plugga i siden jeg fikk den tilbake fra installering idag, men allerede merker jeg en står forbedring i klarhet, crunch og tone. funker perfekt!

@Zephid: Ja, en kompis av meg i statene bestilte for meg via hjemmesiden demmes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.