Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stå stativ for akustisk gitar


Dagen

Anbefalte innlegg

Hei

Har søkt etter "stå" stativ for kasse gitar en liten stund og fikk svar på Gitar Norges FB side men jeg syntest egentlig at det var skremmende dyrt for et sativ?

http://www.benum.no/shop/product/1445120.aspx

Siden jeg er i stål bransjen tenkte jeg og lage meg et selv men jeg forstår ikke helt hvordan det virker ut av bildene jeg finner på nett.

Er det noen som vet eller har sett noen bilder der det er avbildet med gitar påmontert? eventuelt litt mer detaljerte bilder?

Kjempefint om også noen har tips til løsninger.

Mvh

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hercules har mange forskjellige modeller til litt mer moderate priser enn KM

Denne, for eksempel? Er den noe du kan bruke?

Ellers har de stativer av lignende sort til to og tre gitarer.

Jeg har ett som det er plass til tre gitarer i, og jeg er veldig fornøyd med det, selv om det kanskje ikke er verdens mest solide, så er det mer enn bra nok.

http://www.sound1.co...Produkt_ID=1363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen misforstår her... Det er vel et stativ av typen tinnitus linker til trådstarter spør om.

Stativ der kassegitaren står klar i spilleposisjon, bare å slenge el- gitaren på ryggen og gå bort å spille på gitaren mens den står i stativet. Har sett Hetfield bruke dette live...

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen misforstår her... Det er vel et stativ av typen tinnitus linker til trådstarter spør om.

Stativ der kassegitaren står klar i spilleposisjon, bare å slenge el- gitaren på ryggen og gå bort å spille på glitrende mens den står i stativet. Har sett Hetfield bruke dette live...

Ah- da er jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.