Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanskje på tide med en presentasjon


Æljen

Anbefalte innlegg

Edvin Æljen er navnet og har 34 vintere bak meg. Bosatt i Vestfold, nærmere sagt Stokke.

Speller primært rock'n'roll men er ikke helt satt når det gjelder sjanger. Har vært innom alt fra visesang via køntri til røffere ting, taket går vel ved metal.

Bandet jeg bruker mest tid på nå lager egne låter med inspirisjon fra Ac/Dc, Backstreet Girls, Ramones, Judas Priest, Mötley Crüe osv...

Vi er ikke helt konsertklare enda men håper det retter seg uttover sommeren.

Er åsså gitarist i ett jazzabillyband men vi ligger litt i brakk og vet ikke helt om det skjer mer på den kanten.

Driver åsså å tuller litt med RATMcovers i et "band" men dette er såpass useriøst at det egentlig ikke behøver å nevnes :)

Av utstyr så bruker jeg mest en Epiphone Les Paul 92mod, litt modda med RS elektronikk og burstbuckers3.

En Gretsch 6119 Tennesee Rose SP 2006 og en Squire Tele, ikke sikker på årstall på den men den er fin i forhold til pris.

Og amper så er det Dr.Z Z-28 som brukes mest, har åsså ett gammelt rack med Mesa Studio Pre+ 50/50 men det er ikke så mye i bruk for tiden. Har åsså no transistorshait som ikke jeg trenger liste opp her.

Litt bilder da, enjoy.

2012-02-11214804.jpg

ljeniGopositur.jpg

Bilde003.jpg

Endret av Æljen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Den er ikke over kl.9 volummessig på detta opptaket da. Er etter kl 9 den våkner til liv og begynner å vrenge litt.

Det er da denna låter bra.

Veldig fornøyd med ampen, funker til alt fra køntri til rock. Den har litt lite headroom, det er det eneste jeg har å utsette. Begynnt å brekke på kl.11 i stedet for kl.9 hadde vært optimalt.

Her ett lite klipp med volum på ca Kl.2

Klipp.MP3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.