Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orange: Tiny Terror eller Dark Terror?


askøyrocker

Anbefalte innlegg

Hei kjære gitar venner! Jeg tenkte å kjøpe meg ny topp, en som er lett å ha med seg og en til å bruke hjemme!

Jeg spiller i 3 forskjellige band.

Glider Collider - Progressiv Funk Metal (http://www.glidercollider.com)

Lollipop Wound - Gladrock / Hardrock

og ett band som ikke har navn enda - Indie Metal

Hva burde jeg velge? Tiny eller Dark? Har tenkt på å kjøpe Dark Terror.

Kommer til å bruke Marshall 1960 Lead Kabinett.

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å handle standard tiny terror, egentlig. Dark terror har riktignok mer gain, men du er jo ikke nødt til å kjøre den på max, OG den har en effects loop. Og vil du ikke ha den så er uansett Dual terror "bedre", siden den faktisk er en tiny terror + en ekstra kanal.

Men når det er sagt så er jeg på utkikk etter en Tiny Terror Hardwired selv... :/

--Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å handle standard tiny terror, egentlig. Dark terror har riktignok mer gain, men du er jo ikke nødt til å kjøre den på max, OG den har en effects loop. Og vil du ikke ha den så er uansett Dual terror "bedre", siden den faktisk er en tiny terror + en ekstra kanal.

Men når det er sagt så er jeg på utkikk etter en Tiny Terror Hardwired selv... :/

--Gunnar

Kickmusic.no har Dark, Tiny og Dual toppene :) Har sett litt på Dual'en også. tror den kostet 2-3 lappre mer en Dark Terror.

Men jeg kommer nok til å gå for Dark eller kanskje Dual. Jeg er veldig glad i hi-gain!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.