Gå til innhold
Birkman

Erfaringer med å handle fra thomann?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har handlet av Thomann.de?

Erfaringer ang leveringstid og service mottas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet med thomann en gang. Selvom det er en stund siden, kan jeg huske at det ikke var noen problemer :)

Endret av OsloGutten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet mange ganger fra Thomann, null problem. Leveringstid litt under en uke.

Husk at du må trekke fra tysk MVA på 19% (er det ikke det?) på prisene, og at du betaler norsk MVA når du mottar pakka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla fra Thomann et par ganger - null stress, kjapp levering og billig!

Den ene gangen fikk jeg heller ikke mva-krav på den norske momsen, til tross for at jeg hadde handla for nesten 2000 norske kroner!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomann er bra. De gangene jeg har bestilt saker derfra har det kommet på døra med posten (EMS) etter noen få dager. Moms betales da til budet når du mottar pakken, og det er ikke noe fortollingsgebyr osv slik som det er om du mottar pakken på postkontoret. Når du fyller handlelista og velger norge som shippingland blir moms automatisk trukket fra prisen, så den prisen du betaler inn til Thomann er uten noen moms. Blir altså 25% å betale utover det når pakken dukker opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far min har handlet mye der og anbefalte meg den siden. Han leverte til og med inn igjen noe utstyr han ikke var fornøyd med, og fikk meget god service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel bare si +1. Ingen problemer fra thomann. Kjøpt 2 kabinetter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange tilbakemeldinger. I sum finnes det inget negativt å si om dem, og ergo anser jeg det som safe å bestille derifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestilt derfra selv, men kjenner folk som har bestilt en del derfra, og det går smertefritt hver gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt fra Thomann. Veldig smooth handel. Når det gjelder "husmerkene", så kan man vel si at man merker på en del av produktene at de er billige. Det bør man være klar over når man bestiller produkter av merket "Harley Benton", "Thomann" og sikkert noen til. Slike merker er rebrandet OEM-produksjon, og kan variere en del i kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe meg en PRS SE CUSTOM 24 7-strenger, den koster 777euro står det på thomann. Hvor mye vil dette bli ferdig levert på døra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

777 euro, pluss 25% moms, 150 kr i frakt og 150kr (tror jeg) i fortollingsgebyr... sånn ganske ca...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.