Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ceriatone forsterkere - noen som har erfaringer med disse?


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

da tror jeg at jeg har bestemt meg! det kan ta år og dager før en JCM 900 SL-X 50w dukker opp på finn så det blir nok en 2061x på meg!

spørsmålet er om jeg da skal betale litt mer og velge Marshall eller spare litt og velge Ceriatone varianten Lead & Bass....

om jeg velger Ceriatone vil jeg be Nik oppgradere alt som går an å oppgradere i den til det bedre av komponenter etc.

spm er om det har noe å si vs Marshall sin reissue.

tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker om det er jeg som har bommet litt på om hva trådstarter ønsker seg, men når jeg leser at det har stått litt mellom en jcm900 og 2061x virker det litt rart for meg.

Tenker da at en jcm900 er en ganske hissig sak som vel ikke er kjent for clean/småvreng.

Mens dette er vel mere det en 2061x leverer greit, og skal den levere rockeevreng må den helst skrues på oppimot "bånn gass".

Har ikke og har ikke prøvd 900, men har en 2061x ish klone og velger ikke denne til musikk som skal ha mye dist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Er litt usikker om det er jeg som har bommet litt på om hva trådstarter ønsker seg, men når jeg leser at det har stått litt mellom en jcm900 og 2061x virker det litt rart for meg.

Tenker da at en jcm900 er en ganske hissig sak som vel ikke er kjent for clean/småvreng.

Mens dette er vel mere det en 2061x leverer greit, og skal den levere rockeevreng må den helst skrues på oppimot "bånn gass".

Har ikke og har ikke prøvd 900, men har en 2061x ish klone og velger ikke denne til musikk som skal ha mye dist.

Jeg er ute etter den feite Thin Lizzy sounden og tror nok 2061x leverer bra på den fronten!

Jcm900 har nok uansett litt mer vreng enn hva jeg egentlig trenger, så tror jeg ender opp med 20 wattern til Ceriatone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Kjør på! Hvis 289 dollar er frakta, tror jeg nesten jeg besvimer. Det er galskap! :)

Jeg har en whirlwind a/b switch du kanskje kan kjøpe om du er interessert!

Er ikke sikkert jeg trenger den om jeg kjøper 20wattern:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.