Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mine innspillinger det siste året - en samletråd


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg skulle lage en samletråd for alt jeg har spilt inn det siste året, det meste er lagt ut her i forskjellige tråder, men her er altså en samletråd med alle låtene.

Har sluppet en Facebookpage for det ene bandet mitt jeg har skrevet og spilt inn disse demoene for nå, hadde satt stor pris på om du hadde gitt denne page'n en "Like" hvis du har hørt noe du har likt fra min side nå eller tidligere, der blir det lett å følge med ang. eventuelle fremtidige konserter osv. Recitation på Facebook

Vil også takke for all konstruktiv kritikk, ris og ros jeg har fått på musikken og produksjonen av den opp gjennom, har fått meg til å utvikle meg som låtskriver og produsent føler jeg. Takk! :)

Her er en .zip-fil som kan lastes ned med alle de 11 låtene

Eller så kan de lastes ned og streames individuelt på soundcloud:

http://soundcloud.com/recitation

Tyler Durden:

Reflections:

Illuminate:

A New Perspective:

Elements Pt. 1:

Elements Pt. 2:

Azura:

The Architect (Interlude):

Scion:

Vizualize (Instrumental):

Breeze:

http://soundcloud.com/recitation/breeze

Enjoy!

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig, hvor høy vokalen er og hvor godt den sitter i miksen i de forskjellige låtene varierer litt etter hvor mye tid jeg brukte/har brukt på akkurat den låta, og jeg er ingen gud når det kommer til produksjon heller, men syns det låter greit nok! Så ER det jo faktisk Superior Drummer også da :P hehe. Men takk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.