Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Fender Baritone innhold!


embedded

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet! Bestilte meg en av disse nydelige Fender Blacktop Baritone 2012 modellene hos en 4sound butikk her i Danmark. Min første Fender og min første 6 strengs baritone.

Første inntrykket var jo selvfølgelig at det er en nydelig gitar, men også at den føles ut som en vanlig telecaster (ikke at jeg er noe tele-guru men). Har såvidt fått spilt den gjennom en gammel solidstate Fender, men venter på en Blackstar HT-1R gjennom den samme butikken. Har den stemt i A-standard, og kan bare si at fyldigheten og notedefinisjonen er toppers. Jeg var litt skeptisk i og med at jeg personlig ikke har eid en tele før, men den har en fin bright som passer godt til hovedinspirasjonen til dette kjøpet (bandet YOB). Den sitter godt i handa og føles veldig solid. Skal nok skifte ut mekanikk og elektronikk med tiden. Merka også at det var noe aged dots som inlays - litt mer stil!

Spesifikasjoner:

Or kropp

Lønne hals med rosentre gripebrett

Lakkert bakside på halsen som standard (hadde vært bedre med mattet, men smak og behag)

27" skala

22 bånd

Fender mekanikk og elektronikk

post-4537-0-05650100-1329742169_thumb.jp

post-4537-0-79797700-1329742170_thumb.jp

post-4537-0-69637100-1329742173_thumb.jp

post-4537-0-70478000-1329742175_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :)

Så veldig pen ut den der. Har alltid vært svak for Tele.

Tusen takk. Min første tele, og blir ikke den siste!

Oooog der våkna baritone GAS`en i meg igjen. Gratulerer - den der var flott!! :)

Takk! Fin ting å GASe på den der. Fornuftig priset - jeg er veldig fornøyd!

Gratulerer med ny fet gitar Geir Martin!

Blir nok en slik på meg også etterhvert, har dog ikke bestemt meg for farge enda.

Takk for det Bjørn! Er win uansett - jeg har bare gode ting å si om min ;) Treffer uansett bullseye.

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.