Gå til innhold
Tordenskrald

Noen som har erfaring med Ampdoktoren Bjørn Tønnesen? Skien.

Anbefalte innlegg

Dyrt og dårlig..... Anbefaler deg å prøve annet sted.

EDIT : Basert på 1 egen erfaring, som da bekrefter generelt omdømme her i fjorden. Vingfix på Steinsholt, eller Hans Bjørnebo i området Slemmestad ... f.eks....

Endret av Tommern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Affen
      Kjøpte denne Joyo looperen i fjor høst, allerede etter få mnd. begynte "store" og "edit" funksjonsknappene å tulle. Nå virker de ikke overhodet. Skrudde opp
      for å ta bilde, samt litt elektronikkrens. Finnes det noe jeg kan bytte disse i, gjerne litt mer stødige saker? Kanskje en miniswitch eller noe?

• Av andreas.espolin
      Hey folks!
      Jeg har etter mange års bruk endelig klart å ødelegge min ebow. Bunndekselet har falt av sammen med alle tre kontaktpunkter/ledninger.
      Er det noen her som kan forklare meg hvor disse skal loddes på igjen? Jeg legger med koblingskjema til de av dere som skjønner det

(NB: Bildet under er hentet fra google, men jeg har tilsvarende problem)
      Takk for svar!

• Av SIE
      Hei, jeg er en 15 år gammel gutt som leter etter band. Spiller gitar og trommer, Har nesten akkurat startet på trommer og har kjøpt meg bass. bedre litt etter litt. Har spilt gitar i 5-6 år og er flink. Ikke veldig bra men bra.
      Jeg øver ikke veldig mye hver dag mest på grunn av skole, men også på grunn av lite motivasjon. Det har i det siste bare hvert det samme. En sang, lærer meg det, neste sang osv. Det er litt kjedelig. Derfor har jeg lyst til og bli med i ett band.
      Jeg har ikke en sjanger som jeg liker best.
    • Av Vaalan
      Hei.
      Nytt spørsmål om den selvbygde straten min som forøvrig nesten er ferdig nå.

Problemet ligger i at ingen av tonepotene virker.

Pickupene er som følger: SD Hot Rails i bridge, SD Classic stack i midt og SD Cool Rails i neck.
      Har også satt inn en liberator 500k volumpot hvor bridge er koblet for seg selv, mens midt og neck er koblet sammen bortsett fra svart ledning som er til switchen.
      Tone potene er Dimarzio 500k pot med split og den andre er en vanlig CTS 500k pot.

Problemet er at da vi loddet ble det veldig mange ledninger som skulle festes til den midterste poten(med splt), så skaftet satt seg fast. Altså det går rundt, men ikke opp og ned, samt at ingen av tonepotene ga noe utslag da vi vridde på de. Vi jordet og loddet det fast i "chassiet" på splitdelen av poten. Er det mulig å lodde i den? Altså jorde der osv? Eller burde vi da lodde disse fast i siden på selve poten?
      Vi fulgte for øvrig dette koblingskjemaet som ligger vedlagt pluss split på den midterste poten.

Håper dere skjønner forklaringen min og på forhånd takk for svar!

• Av Affen
      Har lodda etter dette diagrammet http://edsguitarlounge.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/01/standard_tele.jpg
      Ingen lyd i neckpickupen.......
      Tips?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.