Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender T-Bucket 300 CE


gage1103

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig om det er noen andre som også har en slik gitar og hva dere synes om deres. Er storfornøyd med min men ser at den har fått mye blandede anmeldelser. Bruker min daglig som øvingsgitar.Har også en furch jeg spiller mye på men Fenderen var min første stålstrenger så jeg liker fortsatt denne best.(kall meg gjerne rar) ;)

Hvis noen har innspill om denne gitaren eller har anbefalinger til western gitarer...fyr løs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

må bare si at jeg er superimponert over denne Fenderen...den er kinaprodusert..har laminat-topp...perfekt action for min smak og intonasjonen er bedre enn på min Furch D41 som koster 3 ganger så mye...med medium eller medium/light strenger er både sustain og tone skikkelig bra... tror jeg kanskje må kjøpe meg en til ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

intensjonen med tråden var i første omgang å komme i kontakt med noen andre som hadde en lik gitar for en meningsutveksling....jeg la også til at hvis noen ville anbefale noen kule westerngitarer så gjerne for meg.

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.